GPS GPS
1360
BLOG

Dziwny otwór

GPS GPS Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 22

W poprzedniej notce dałem bardzo trudną zagadkę o piratach. No to tym, którym nie chce się myśleć podaję łatwe zagadki lateralne. Polecam takie zagadki na wakacje! Będzie ich więcej w następnych częściach. W komentarzach należy podawać rozwiązania pokrętne, takie, by ten kto zna rozwiązanie wiedział, że komentator też je zna, a ten kto nie zna, by miał trudniej.


Zagadki lateralne <- poprzednie zagadki
następne zagadki lateralne -> Dziury na górze i na dole

  1. Wchodzisz przez jeden otwór, wychodzisz przez dwa i już jesteś w środku. Co to jest?
  2. Czym się mówi: rękami czy rękoma?
  3. Nauczyciel na tablicy napisał pewne dwucyfrowe liczby, takie, że jak wymazał lewą cyfrę, to powiększył całą liczbę. Czy potrafisz napisać kilka takich liczb?
  4. Ten, kto to robi, robi to na sprzedaż, kto to kupuje, kupuje nie dla siebie, kto z tego korzysta tego nie widzi. Co to jest?
  5. W pokoju stoi lampa naftowa i świeca. Co najpierw zapalisz?
  6. Grube, czerwone i jak wchodzi, to się robi przyjemnie? Co to?
  7. Pod jakim drzewem siedzi zając, gdy pada deszcz?
  8. Położyłem na stole 1 grosz i 10 zł. Jeśli powiesz prawdziwe zdanie to dam ci albo 1 grosz albo 10 zł. Co powiedzieć, aby dostać 10 zł?
  9. Jak na imię miał Napoleon?
  10. Jestem urodzona bez matki i ojca. Przychodzę na świat bez grzechu, wydając głośny krzyk, by potem zamilknąć na zawsze. Kim lub czym jestem?

Piraci <- poprzednia notka
następna notka -> Wspierajmy Snowdena!

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie