Mateusz Latos Mateusz Latos
180
BLOG

"Zwyczajna miłość"

Mateusz Latos Mateusz Latos Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Zwyczajna miłość a taka piękna

Zwyczajna miłość aż brak mi słów

Bo uśmiech wystarczy aby rozpalić serca

Kocham Twoje włosy jak jedwab

Kocham cudowne chwile we dwoje

Przy Tobie czuje się jak gwiazda na niebie

Która co noc świeci dla Ciebie

Tyle dni i miesięcy mój świat nabiera barw

Dzięki Tobie wierze w piękne sny

Dziś krzyk radości i łzy szczęścia

Jak samolot szybuje w górę ku pięknym chwilom

Dziś anioł szepnął mi że kocham Cię.

 

Nie potrafię oddychać własnym powietrzem

Bo ty wchłonęłaś moje całe powietrze

Dla Cebie zerwałbym wszystkie róże i jedną więcej

Nawet w najciemniejszym labiryncie odnajdę Cię

I choćbym miał szukać cię cała lata i tak odnajdę cię

Bo świat kręci się gdy uśmiechasz się i przytulasz mnie

Twoje dłonie tak delikatne  

A twój szept działa na mnie jak lekarstwo

Smak Twych ust jak kolejny cud świata

Każdy krok z Tobą to jak być bliżej nieba.

 

Autor: Mateusz Latos

 

Mam na imię Mateusz mam 21 lat jestem z Płocka. Studjuje na dwóch kierunkach w Płocku Technik informatyk i Technik Farmacji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości