Infidel Infidel
5691
BLOG

Jak odróżnić 13 letnią kobietę od 15 letniej dziewczynki?

Infidel Infidel Polityka Obserwuj notkę 75

Oczywiście w  Ameryce, a nie w Polsce, - dobrze rozwiniętą i życiowo doświadczoną osobę?

Obiecałem, że nie będę pisał tego postu, ale nie da się z uwagi na bzdury, które są wypisywne na blogach.

Chodzi mi o przykładanie naszej polskiej głównie małomiasteczkowej miary do rozluźnienia seksualnego panującego w Ameryce przełomu lat 70-ych i 80-ych, szczególnie w hollywoodzkich kręgach związanych z przemysłem filmowym i żądzą zrobienia kariery w filmie w jak najmłodszym wieku za wszelką cenę.
Chodzi mi o patrzenie na tamtą Amerykę i jej ocenę przez własne doświadczenia, kiedy ktoś miał 13 lat i w Polsce był niewinnym dzieckiem, biegającym na religię, które nie wie co to alkohol, papierosy, dragi.
Chodzi mi o spojrzenie tatusiów swoich 13 letnich pociech, które nie sa galeriankami, ale pilnymi uczennicami renomowanych gimnazjów, poświęcającymi każdą chwilę na naukę i zabawę z lalkami barbie lub pluszowym misiem do poduszki.
Z tego punktu widzenia mogę zrozumieć oburzenie czynem Polańskiego i nazywanie go pedofilem, mimo że nim nie jest. Z drugiej strony nie mogę zrozumieć, jak światli i zdawałoby się wykształceni ludzie mogą oceniać inną kulturę, inne zwyczaje, inny świat z punktu widzenia naszego polskiego zaścianka i naszej polskiej obłudy, w dodatku mając blade pojęcie o kulturze, którą oceniają.

Nie chodzi mi o prawne zagadnienia kary za gwałt, zabronione stosunki z nieletnią kobietą, bo są one bezsprzeczne, ale o nieadekwatność oceny, jeśli jest ona oceną innej kultury z pozycji kogoś, kto nie rozumie tej kultury.

Na pytanie zadane w tytule nie ma odpowiedzi. A jeśli nią jest, to to, że seks z 13 letnią kobietą jest karany, a z 15 letnią dziewczynką dozwolony.

Ten post uzupełnię o dwa trendy w USA:
- Campus Crusade For Christ
- Silver Ring Thing
w kontekście Hollywood i branży odważnych zdjęć.

***********************************************************************************

Z komentarzy wynika, że nie można odróżnić 13-latki od 15-latki, mimo że osa1230 utrzymuje, że potrafi odróżnić 13 latkę od 14 latki.

Poniżej kilka zdjęć z kultowego filmu połowy lat 70-ych - The Taxi Driver z Robertem De Niro i Jodie Foster w głównych rolach. Film wszedł na ekrany w 1976r. a był nakręcony w roku 1975, czyli w postać młodocianej prostytutki wcieliła się 13 letnia Jodie Foster.

zdjęcie przedstawia 14 letnią aktorkę / wszystkie zdjęcia z zasobów sieci/

Oto 13 latka i mężczyzna. Pytanie na ile wygląda, a ile lat ma  De Niro?

13 letnia Jodie Foster, jako Iris -  a teenage hooker

 

 

 

Infidel
O mnie Infidel

Znudził mi się Jarosław Kaczyński. Nie znudzili mi się blogerzy, dla których tutaj czasem...rzadko wpadam Znudził mi się I. Janke, bo to jest jego biznes, wiec zamiast się samookreślić,lawiruje od prawa i z powrotem do prawa. Oglądam TVN,słucham TOK FM ponieważ sam umiem wyrobić sobie zdanie. Gazety Polskiej, Gazeta Polskiej Codziennie, Naszego Dziennika nie tykam bo tam na pierwszej stronie Sakiewicz. W domu nie powinno się pluć. Fale Bałtyku - kliknij po szum morza : ::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: We własnej osobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka