hephalump hephalump
240
BLOG

Miejsce spotkań

hephalump hephalump Rozmaitości Obserwuj notkę 16

Salon24 to całkiem przyjemnie (wbrew pozorom) miejsce spotkań ludzi i poglądów. I to mnie właśnie ściągnęło do przyłączenia się do społeczności blogerskiej.

Pisać tylko dla siebie, też można. Ale chyba każdy piszący chce mieć czytelników i dać coś od siebie właśnie dla nich. Blog to nie tylko szuflada, do której wrzucamy zapiski i notatki z życia. To otwarta szafka, z której inni (czytelnicy) też mogą coś brać. A także coś dorzucić w komentarzach.

Dobrze, że spotykają się tu ludzie o różnych poglądach. Że nie jest to salonik wzajemnej adoracji. Dobrze, że jest dyskusja i czasem "ostra" wymiana poglądów.

Taki Salon mi się podoba.


Mam nadzieję, że Salon24 pozostanie takim miejscem spotkań dla ludzi i poglądów. Że nie zmieni w pole politycznej ustawki. Ale też nie popłynie w stronę "nijakiej" poprawności.

Mam też nadzieję, że S24 pozostanie nadal miejscem kontaktu ludźmi, którzy chcą pisać i mają coś do napisania. Że nie będzie to kolejny słup do przypinania memów lub wideoblogów.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości