hephalump hephalump
551
BLOG

Tablet sam się wyłączał

hephalump hephalump Technologie Obserwuj notkę 12

Od roku używam tabletu Prestigio Multipad 7 3G (PMT3277). Ostatnio jednak zaczął odmawiać posłuszeństwa. Dwa dni temu system (Android) zawiesił się, a po restarcie tablet zaczął sam się wyłączać po około 30 min bezczynności.

Myślałem, że to uszkodzona bateria. Ale tablet tak samo zachowywał się nawet po naładowaniu baterii przy wyłączonym urządzeniu. A moje pomysły na wyjaśnienie przyczyn awarii szybko się skończyły. Pozostało wysłać tablet do serwisu lub spróbować wcześniej przywrócić go do stanu takiego jak po wyjściu z fabryki.

No i zdecydowałem się na przywrócenie ustawien fabrycznych:

Ustawienia > Kopia i kasowanie > Ustawienia fabryczne

Opcja ta przywraca pierwotne parametry sprzętu, ale kasuje też wszystkie dane zapisane w pamięci wewnętrznej urządzenia oraz zainstalowane przez nas aplikacje.

Po restarcie tablet już się nie wyłącza. A system jest nawet lżejszy niż po pierwszym uruchomieniu po zakupie tabletu. Zniknęło chyba sporo dodatków, o których nawet nie wiedziałem, że działają sobie cały czas w tle.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie