fatamorgan fatamorgan
483
BLOG

Adamowi Kadmon w odpowiedzi - czyli jak działa tzw. "polska blogosfera"

fatamorgan fatamorgan Społeczeństwo Obserwuj notkę 26

Pod jedną z moich ostatnich notek: http://fatamorgan.salon24.pl/716019,notka-w-3-czesciach-czyli-o-stanie-polskiej-blogosfery został zamieszczony komentarz o następującej treści:


@Autor
Serwus !

Jeśli pozwolisz , wrzucę ten Twój tekst do portalu NEON.

Pozdro.
ADAM KADMON7.06 19:37
10608388

---------------------------------------------------------------------------

Moja odpowiedz była jednoznaczna:   

@ADAM KADMON

"(...)Jeśli pozwolisz , wrzucę ten Twój tekst do portalu NEON.(...)" 


Absolutnie nie!
FATAMORGAN08:01
1103279      
 
Pozwolę sobie teraz w tej formie, Panu Adamowi Kadmon (korzystajac z okazji wszystkim czytelnikom mojego skromnego blogu na tym portalu)  wytłumaczyć, dlaczego, nie udzieliłem zgody na publikowanie mojej notki na portalu Neon24.pl (o nim bowiem jest mowa) 
 
Podzielę się celowo z wami - "opisem procesu" (sposobu) w jaki zostałem ocenzurowany i usunięty z tamtego portalu, przez jego właściciela, będącego jednocześnie głównym cenzorem  portalu Neon24 
 
Na portalu "neon24" opublikowałem notkę bliźniaczą - tej oto mojej publikacji: http://http://fatamorgan.salon24.pl/714805,quo-vadis-franciszku-i-gdzie-nas-chcesz-prowadzic
 
Jedyna różnicą pomiędzy notkami było to, że na portalu Neon24 omawiana notka,  została "eksponowana" na stronie głównej tamtego portalu.
Prawdopodobnie powiecie, że powinienem sie z tego cieszyć.
 
Otóż nie = nic bardziej mylnego i błędnego.
 
Eksponując bowiem notkę na stronie głównej, dokonano bez mojej wiedzy i zgody, bardzo znacznych "modyfikacji".
 
Przede wszystkim - dołożono notce "zdjęcie główne" - na którym był widoczny Papież Franciszek, z karykaturalnie wykrzywioną twarzą - widoczną na tle tureckiej flagi.
To nie był jednak koniec dokonanych "zmian". Postarano się bowiem o dalsze "wzbogacenie" - dołożeniem do treści, dwóch kolejnych zdjęć - na których również widoczny był Papież Franciszek, z twarzą  w wykrzywioną iście groteskowymi grymasami. 
 
ZAPROTESTOWAŁEM oczywiście przeciw tego typu manipulacji, oraz  "wzbogacaniu" praktycznie NATYCHMIAST - pisząc do administracji portalu Neon24.
 
Odpowiedzią na mój protest, była jedynie "cisza" i całkowity brak jakiejkolwiek reakcji.
 
PROTESTOWAŁEM zatem nadal, w jedynej formie dostępnej w takiej sytuacji - publikując kolejną notkę, tym razem jednak  pod tytułem: 
 
 DLACZEGO USUNĄŁEM MOJE NOTKI Z TEGO PORTALU 
 Formularz kontaktowy: http://fatamorganDotyczy notki; .neon24.pl/post/131959,quo-vadis-franciszku-i-gdzie-nas-chcesz-prowadzic

Szanowna Administracjo portalu Neon24.pl

Proszę, o bezzwłoczne usuniecie zdjęcia przemawiającego Papieża (w tle widoczna jest flaga Turcji) Zamieszczenie tego zdjęcia, zostało dokonane bez ----> "powiadomienia" mnie (czyli autora postu)o tym fakcie. 
Ponadto, zdjęcie zostało dodane bez wyrażenia przeze mnie, na to (tego typu) zdjęcie zgody. 

Proszę również, o nie "dodawanie" w przyszłości - bez mojej zgody, żadnych innych zdjęć do treści mojej notki. Powyższe, dotyczy 2 zdjęć - które zostały do treści mojej notki przez Administracje "dodane"! 
Wspomniane zdjęcia, właśnie usunąłem za pomocą edytowania treści. 


Z poważaniem Fatamorgan

***

Powyższą wiadomość, wysłałem za pomocą tutejszej poczty do administracji na adres "kontakt".

Jednocześnie, zamieściłem pod moją notką komentarz, skierowany do administracji (komentarz o tej samej treści ). Administracja tego portalu, nie odpowiadając w żaden sposób na moją prośbę, najwyraźniej uznała, że może moje notki "obdarowywać" wybranymi przez siebie zdjęciami. Nie musząc blogerowi nawet odpowiadać. Teoretycznie tak = może. Jednakże "może" ----> jedynie w tych przypadkach, kiedy poszczególni blogerzy, będą się z takimi praktykami milcząco godzić. Taki układ = milczenie, nie jest dla mnie.

 Mnie bowiem, zupełnie nie interesuje publikowanie treści, do których zostaną "dołożone" przez kogoś innego zdjęcia, zmieniające przekaz i wymowę moich notek.

Dlatego właśnie, w odpowiedzi na brak odpowiedzi, usunąłem moje notki z tego portalu. Wybierając świadomie usuniecie moich notek - jako formę protestu. 

 

Postscriptum:

Wszystkich komentatorów, ktorzy zamiescili pod moimi notkami swoje wpisy, serdecznie za zaistniałą sytuacje przepraszam.  

 

Odsłon: 282 |  zgłoś nadużycie  | do obserwowanych

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Co było dalej -  najlepiej opiszą suche fakty, które zamieszczam na dowód , jak dokonywane są manipuluje, i jak usuwa się "niewygodnych blogerów" z tzw.  "polskiej blogosfery"   

 

  •  @Autor

    Zalecam zapoznać się z regulaminem portalu . Pozdrawiam. 7. Administrator zastrzega sobie możliwość dodawania lub usuwania elementów graficznych do publikacji użytkowników, jeżeli jest to, w jego ocenie, potrzebne do publikacji takiej treści na stronie głównej lub stronach poszczególnych kategorii Serwisu. Administrator zastrzega sobie możliwość zakwalifikowania publikacji jako news i umieszczenia jej na stronie newsów zamiast na stronie blogów. Administrator zastrzega sobie możliwość skrócenia lub zmiany tytułu publikacji, jeśli tylko tytuł narusza zasady regulaminu lub to jest podyktowane wymogami technicznymi lub koniecznością właściwej promocji notki w dziale news lub jako artykuł wiodący Strony Głównej albo poszczególnej kategorii.

    nadużycie link skomentuj usuń

    Repsol 01.06.2016 16:39:33

  •  @Repsol 16:39:33

    Wykrzywiona w iście karykaturalnym grymasie twarz Papieża Franciszka - była dla mnie, jako autora publikacji ABSOLUTNIE nie przyjęcia! 

    Administrator, "dodając" mojej notce, ten właśnie "image" - daleko przekroczył w mojej ocenie/opinii granice tzw. "dobrego smaku"

    Dwa inne zdjęcia, te które usunąłem za pomocą edytowania treści - były również w mojej opinii, co-najmniej "niestosowne" do zawartych w notce treści. 

    Notka po-zatem, zawiera stosowne zdjęcie, będące neutralnym w przekazie - wizualnym jej dopełnieniem. 


    Pozdrawiam

    nadużycie link skomentuj usuń

    Fatamorgan 01.06.2016 16:58:56

  •  @Fatamorgan 16:58:56

    " Notka po-zatem, zawiera stosowne zdjęcie, będące neutralnym w przekazie - wizualnym jej dopełnieniem." Niestety nie. Proszę wklejać tylko zdjęcia o rozdzielczości 950X500 . Tylko wtedy można je uruchomić jako zdjęcie administracyjne. Pozdrawiam. Ps : No i dla nas mniej szukania.

    nadużycie link skomentuj usuń

    Repsol 01.06.2016 17:09:25

  •  @Repsol 17:09:25

    Omawiane zdjęcie, to - które było przeze mnie zamieszczone na początku notki, jest z łatwością dostępne w sieci w dowolnych rozmiarach. 

    Przyznam, że zaciekawił mnie bardzo, ten oto fragment Pana/Pani komentarza: 

    "No i dla nas mniej szukania" 

    Czy @Repsol napisał/a swoje komentarze, jako komentator, czy jako "administrator" tego portalu?

    nadużycie link skomentuj usuń

    Fatamorgan 01.06.2016 17:21:32

  •  @Autor

    nie wiem kim jesteś i co piszesz..
    jeśli jesteś podnóżkiem watykańskim i wklejono Ci karykaturę papieża, to masz rację burząc się..
    takie rzeczy mogę ja wklejać u siebie.. Ty wklejaj papieża z aureolą i skrzydłami, nic mi do tego,najwyżej skomentuję..
    niestety darmowa administracja jest nie kompetentna.. i tu zgodzę się..

    To co napisał Repsol w komentarzu powyżej to ja pierwsze słyszę będąc tu praktycznie od początku.. ale człowiek całe życie uczy się ;)

    nadużycie link skomentuj usuń

    wk..ny 01.06.2016 17:23:46

  •  @Fatamorgan 17:21:32

    Proszę sprawdzić w stopce portalu .Pozdrawiam.

    nadużycie link skomentuj usuń

    Repsol 01.06.2016 17:50:39

  •  @wk..ny 17:23:46

    No to proszę pokazać jakie dobre zdjęcie administracyjne nie jest w rozdzielczości nie zbliżonej do 950x500 . Zdjęcie administracyjne nie autorskie ?.

    nadużycie link skomentuj usuń

    Repsol 01.06.2016 17:54:00

  •  @wk..ny 17:23:46

    Myślę, że powinno być oczywistym, że nie jestem "podnóżkiem Watykanu" 
    Jestem Chrześcijaninem i Katolikiem.
    Człowiekiem wierzącym, jednocześnie jednak i myślącym.

    Podnóżek (ciekawe słowo wybrałeś komentatorze) nie poddawałby pod publiczną ocenę, bardzo niefortunnych w mojej ocenie, przez co praktycznie niemożliwych do "usprawiedliwienia" -----> słów Papieża Franciszka.

    Świat, jego ideologiczna i religijna struktura, zmienia się w iście zastraszającym tempie. Zmiany dokonują się ostatnimi laty coraz to szybciej. Dosłownie na naszych oczach.
    Papież publicznie głoszący tezy, podobne tym głoszonym uprzednio przez Marksa, Engelsa i ich "następców" - po prostu mnie "zadziwia"

    Ostatnio zaś (wywiad, który był omawiany w treści usuniętej notki) Papież mnie wręcz szokuje. 

    Wygląda mi bowiem na to, że najwyraźniej urodził się zbyt późno i raczej minął z powołaniem! To wszystko. 


    Pozdrawiam 

    P.S "nie wiem kim jesteś i co piszesz..(...) Moje posty są nadal "widoczne" na Salon24. Zawarte w nich treści, liczne strony politycznych sporów w Polsce szokują. No cóż, tak bywa.
    Zszywam bowiem zazwyczaj me słowa - bez znieczulenia......

    nadużycie link skomentuj usuń

    Fatamorgan 01.06.2016 18:10:37

  •  @Repsol 17:50:39

    Wystarczyła przecież prosta odpowiedz, na moje jakże proste pytanie. 

    Właśnie sprawdziłem i stała się jasność!

    Proszę zatem "administratora" występującego pod powyższą notką
    w formie incognito - o zaprzestanie dalszego "komentowania" (?) 


    Dziękując z góry - pozdrawiam @Repsol oraz całą amatorską ekipę administracji tego portalu

    nadużycie link skomentuj usuń

    Fatamorgan 01.06.2016 18:15:56

  •  @Fatamorgan 18:10:37

    jeśli myślisz.. to JP2 podobnie ocenisz do Franka..

    nie mam ochoty na kłótnie religijno światopoglądowe..

    Wypowiedziałem się tylko i wyłącznie w tonie notki i administracji..

    Pozdrawiam

    nadużycie link skomentuj usuń

    wk..ny 01.06.2016 18:36:55

  •  Autor

    Szanowny Panie Fatamorgan,

    To ja - Ryszard Opara - jako administrator - wstawiłem to zdjęcie. Najlepsze jakie znalazłem w Google.com. Zdjęcie Papieża Franciszka.

    Uważałem, że Pana artykuł był bardzo ciekawy i zasługiwał na 1SG.

    Jeżeli się Panu to zdjęcie nie spodobało - bardzo Pana przepraszam. 

    Myślę, że może trzeba było zgłosić, skomentować albo wprost usunąć artykuł. Ma Pan takie możliwości.

    Pan zdecydował zrobić inaczej. Napisać krytyczną notkę i jak Pan to określił - "usunąć wszystkie notki z tego portalu".

    Szanuję Pana decyzję i za godzinę usunę tę i wszystkie Pana notki z Portalu - o ile jeszcze jakieś zostały.

    Szanuję Pana artykuły ale nie musi Pan u nas pisać.

    Życzę wszelkiej pomyślności - Z wyrazami szacunku

    Ryszard Opara

    nadużycie link skomentuj usuń

    Ryszard Opara 01.06.2016 18:53:15

  •  @wk..ny 18:36:55

    "(...)nie mam ochoty na kłótnie religijno światopoglądowe..

    Wypowiedziałem się tylko i wyłącznie w tonie notki i administracji..(...)" 

    Słusznie, powyższa notka - dotyczy bowiem tylko i wyłącznie zaistniałej sytuacji - w ścisłej relacji do praktyk tutejszej administracji. 


    Pozdrawiam 

    Postscriptum: Najwyraźniej, słowa o mnie jako "podnóżku Watykanu" oraz te ----> o Świętym Kościoła Rzymsko Katolickiego - Tobie Komentatorze, się jedynie "wypsnęły" 
    :)

    nadużycie link skomentuj usuń

    Fatamorgan 01.06.2016 18:53:49

  •  @Ryszard Opara 18:53:15

    "(...)Szanuję Pana decyzję i za godzinę usunę tę i wszystkie Pana notki z Portalu - o ile jeszcze jakieś zostały.(...)" 

    Nie proszę Pana! 

    Pan jest jedynie pełen urażonej ambicji i zbędnej złości. 

    Pan treścią i tonem tego swojego wpisu jedynie manipuluje.

    Pan nikogo nie szanuje! 

    Godzina, jest w tym przypadku raczej zbędną zwłoką CENZORZE!

    nadużycie link skomentuj usuń

    Fatamorgan 01.06.2016 19:03:22

  • ============================================================

 

Chyba nie muszę tłumaczyć, żepo upływie zaledwie kilku minut 

- moja "przygoda" z NEon24ostatecznie się........... 

- zakończyła! 

Moja notka, jak i ja @fatamorgan

- zostaliśmy bowiem przez pana Oparę ostatecznie "opieczętowani" ----> OCENZUROWANI

i pospiesznie "usunięci" z portalu NEon24

fatamorgan
O mnie fatamorgan

Oświadczenie : Autor notek i komentarzy oświadcza publicznie i stanowczo, że nie jest Fatamorganem. Autora. własne opinie, nie są wyrażane na tym blogu. Wszystkie notki i komentarze są tylko i wyłącznie opiniami fikcyjnej postaci literackiej, zwanej fatamorgan. Jedynie tak zatem, mogą być odbierane.Osoba, pisząca notki i komentarze, nie wyraża żadnych swoich prywatnych opinii, ani nie bierze odpowiedzialności pod żadną postacią, za teksty pisane przez nią w formie jedynie fikcji literackiej. Jako, ze osoba pisząca, jest osobą fizyczną a fatamorgan jest fikcyjną postacią stworzona jedynie w celu przekazu literackiego. Zatem Fatamorgan, to fikcyjna postać, której istnienia nie ma w rzeczywistym, fizycznym, dotykalnym świecie. Wszelkie podobieństwa do faktów, zdarzeń, lub osób nawet w przypadku pozornej zgodności z faktami lub osobami rzeczywistymi, są jedynie przypadkowe.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo