Foto - W. Kadmonowa  . Stół do nakrycia. Cień położony na okoliczność majową.
Foto - W. Kadmonowa . Stół do nakrycia. Cień położony na okoliczność majową.
Serafinsky Serafinsky
159
BLOG

Niech się święci , co nas ( was ) kręci !

Serafinsky Serafinsky Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Przecież śmiech to zdrowie ,

każdy to powie.

 

------------------------------------------------------------------

 

Chłopak poderwał dziewuchę, , prowadzi ją na chatę w celu wiadomym. Przechodzą jego osiedlem  , laska marzycielsko :

- Ech , tu dopiero można z wózkiem spacerować , takie tu czyste powietrze i fajne widoki...

 

                                          *    *    *   *    *

 

Córka przyprowadziła mamusię do doktora.

- Proszę , niech panienka się rozbierze.

- Panie  doktorze , ale to mama jest chora.

- Aha, to proszę pokazać język.

 

                                      *   *   *   *    *

 

Przychodzi matka do domu  i zastaje syna przy otwartym zamrażalniku , jedzącego zamrożone na kość pierogi.

- Synku , mógłbyś je chociaż ugotować .

Syn wystraszony : 

- Kto ? Ja ? Ja nic nie paliłem !

 

                             

                                *    *    *    *    *    *

 

Przychodzi pracownik do szefa i prosi o podwyżkę . Szef na to :

-  Podoba się wam praca u nas ?

- Tak , podoba.

- To czemu mam płacić więcej za wasze przyjemności ?

 

                                *    *    *    *    *

 

Nauczycielka na lekcji :

- Drogie dziatki , musze wam powiedzieć , że bardzo kiepsko prezentuje się wasza wiedza z matmy. Podejrzewam , że 90 % z was nie zda półrocznego testu sprawdzającego...

Głos z klasy :

-  Nas się  tu tylu  i tak nie nazbiera ...

 

                              *    *    *    *    *           

 

Ludzkość od niepamiętnych czasów zadaje sobie pytania :

-  Kto qrva , wymyślił pracę ?

 - I  jak to możliwe , że pozostali go nie zabili ?

 

                                *    *    *    *    *   

 

Leży gość na łożu śmierci, przy nim żona. Facet słabnącym głosem :

-  Czy możesz mi coś obiecać ?

- Ależ kochanie , oczywiście, cokolwiek zechcesz ! 

-   Jak umrę , wyjdź za Mariana.

- Za  Mariana ?!  Przecież go serdecznie ninawidzisz !

- Właśnie ...

 

                                *    *    *    *    *

 

Kobitka zatrzymuje samochód przy krawężniku ,pyta przechdnia :

- Jak najszybciej dojechać do centrum ?

- Zamienić się miejscami z mężem .

 

                         *    *    *    *    *

 

Wraca  do domu zapłakany syn dyrektora.

- Czemu kwilisz, synku ?

- Bo dzieci się ze mnie śmieją, że mam w domu ojca dyrektora...

 

                              *    *    *    *     *

 

- Dlaczego nie przyjechałeś wczoraj na ZLOT TWARDZIELI ?

- Żona mnie nie puściła.

 

                        *    *    *    *    *  

 

                No to niech się święci , póki jeszcze może. Zapraszm do opowiadania dowcipów  poniżej , a co ..

                                   Serafinsky / A. Kadmon

Zobacz galerię zdjęć:

Cień na wiosnę położony.
Cień na wiosnę położony.
Serafinsky
O mnie Serafinsky

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości