adam kadmon adam kadmon
429
BLOG

Red allert , achtung, wnimanie : nadchodzi DOBRO !

adam kadmon adam kadmon Kultura Obserwuj notkę 40

Ledwie otworzę oczy  i stanę na  nogi , już mi bębnią : jak mam żyć, co   myśleć, jak wychowywać dzieci , czym interesować,  jakie poważne mieć poglądy , jaki uprawiać styl życia, jakim być patriotą , czym odżywiać się , którą lubić muzykę , co jest cool , wporzo , o.k. i na rzeczy , a co to jest zaścianek dla mnie, wiocha dla mnie , de mode  , co i jak czytać , jak nadążać i dlaczego -  za   ICH myśleniem , które jest wyjątkowe , wporzo , na rzeczy , cool i na topie.

Urabianie człowieka. Nowa urawniłowka. Chcą mnie przekonać , że dla mnie są NIEZBĘDNI, że bez NICH niechybnie zginę , pobłądzę , stracę coś , co  jest absolutnie jedyne , niepowtarzalne ; mam trzymać się zapodanych wektorów , bo inaczej ICH stracę szacunek. Przecież są życzliwi , pomocni i wiedzą lepiej ode MNIE.

Już nie mogę żyć jak mi się podoba  , bo wypadnę z obiegu.  Nie mogę ?

             Mam czekać , aż nocą u drzwi moich staną i zachrobocą  ulotką wg.  której , jaką kulturę , sztukę mam cenić i jaki uprawiać sex , bo człowiek ze swej natury - jest biseksualny.

Tak , mam sobie żyć i pozwolić  żyć innym.  Innym , czyli IM. Bo  ONI są ludźmi z misją ; chcą z bezkształtnej masy jaką jestem ,  ulepić nowego człowieka , na obraz i podobieństwo piękna i dobra ,czyli tego  , co dziś jest wporzo  , trendy , cool i na topie  - bo inaczej upadek , potop. W ten sposób musimy roztrzygnąć dylemat , czy dobry złodziej , to zły dobrodziej , czy raczej vice versa...

Uważaj , tak właśnie bezmierna życzliwość stara się jak umie , wyważać kolejne furtki do naszych sumień i dusz.

              Dusz ?  A  mamy  je jeszcze ?

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura