eska eska
1412
BLOG

Jest dobrze, choć nie beznadziejnie....

eska eska Polityka Obserwuj notkę 30

Pisanie notki o pierwszej w nocy to idiotyzm totalny, ale jakoś mnie naszło po całym dniu normalności. Kończy się semestr i powoli opada napięcie związane z koniecznością migania się pomiędzy zarządzeniami władzy w celu zrealizowania w sposób miarę przyzwoity zamiarów dydaktycznych – niech szlag trafi wszystkich ministrów od nauki z ostatnich lat!
Dzisiaj miałam wolne, jutro też, trochę nawet posprzątałam i w tzw. międzyczasie tak sobie wolniutko analizowałam „gorące newsy” z ostatnich tygodni. I doszłam do smutnego wniosku, że wszystko, absolutnie wszystko, łącznie ze skandalem na uroczystościach w Oświęcimiu to tylko ustawki. Absolutnie celowe, doskonale zaplanowane.
Zapowiada się strajk w Jastrzębiu, bo oczywiście nasi wspaniali związkowcy „zapomnieli” zapisać w porozumieniu, że ochrona strajkujących obejmuje również ich kolegów z innych kopalń. Do ewentualnej sprzedaży kolejki na Kasprowy za granicę miało dojść dopiero po pięciu latach, minął zaledwie rok i juz wykonano przekręt. A pan dyrektor Cywiński „zapomniał” o rodzinie Pileckiego – ale o Spielbergu nie. Za to zapomniał też o pięciu biednych Żydach, uczestnikach uroczystości  i zamknięto ich w obozie na noc, a jak chcieli wyjść, to ich policja prawie aresztowała. Czysta paranoja....
Jednocześnie mamy wysyp „budzenia się” prawdziwych patriotów, którzy szczerze i z głębi serca plują na PiS. Lewactwo oczywiście też pluje, ale to normalne, natomiast to nagłe, głębokie zatroskanie ludzi prawicy po prostu powala. Zwłaszcza nachalnie wpychany kult „Pana Brauna” – no cyrk po prostu.
Te obrzydliwie, uporczywe „numery” zaczęły się od wyborów i będą trwać tak długo, aż pan prezydent w końcu zostanie królem. To ma głęboki sens i cel, nawet epatowanie torturami rosyjskimi w stosunku do jeńców ukraińskich – naród ma być ogłupiały, skonsternowany do dna i przerażony wizją wojny.

A wszystko po to, żeby wywalić Kopacz i wepchnąć Schetynę albo Siemoniaka na stołek premiera – mój Boże, zwykła wojenka partyjna po odejściu „wodza” i tyle zamieszania i ludzkiej krzywdy...

 

Tu, jak zwykle, link pomocny w zamówieniu mojego albumu o Śląsku >kapliczkiwiejskie@interia.pl

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka