adam kadmon adam kadmon
117
BLOG

Tak , czy tak.

adam kadmon adam kadmon Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Interesujące , jakie niestrudzony ból , może wywoływać w człowieku , zmiany i postępy. A wpływa na postrzeganie świata, spraw i ludzi.

Możesz nie wierzyć, jak bardzo dotyka mnie , że stajesz się propagandystą. W uszach dżwięczą  Twoje słowa, tak pełne niesmaku o ludziach , którzy za nędzne grosze , napiszą tu wszystko , czego się po nich oczekuje. Twoja ścieżka , Twój wybór. Mój żal. Ja nie chcę oceniać , jednak wciąż przed Tobą szansa , by być kimś , kto myślą wyjdzie ponad format i schematyzm działań.

Przecież , do cholery , masz talent , w który uwierzyłem !

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości