Marcin Kacprzak Marcin Kacprzak
1914
BLOG

18194565-ty upadek PiS-u

Marcin Kacprzak Marcin Kacprzak Polityka Obserwuj notkę 81

Mam teraz taki czas, że w zasadzie w ogóle nie śledze polityki. Powołanie rządu Ewy Kopacz i wszystkie towarzyszące temu wydarzeniu "boki" sprawiły, że jedynym rozsądnym wyjściem wydało mi okresowe udanie się na "emigrację wewnętrzną". Wszelkie próby dyskutowania o bieżączce podejmowane przez osoby mi znajome ucinam brutalnie w zarodku i mówię: "chcecie to macie".

Zerkam tylko na tytuły, coś mi tam ktoś opowie, szczegółów, proszę wybaczyć, nie znam. Wiem, że wypłynął Wipler, Schetyna coś tam nagadał, a jacyś posłowie PiS coś nabroili. Spojrzałem na tytuły notek w Salonie 24 i już wszystko wiedziałem. Kraj na krawędzi upadku moralnego! PiS pokazał swoją prawdziwą twarz, którą wszyscy dobrze znamy. Znani i lubiani moraliści Salonu dopadli temat niczym wygłodniałe pisklaki dzioba pani matki. Kiedy ogłaszano tysiąc osiemset czterdziestą niegodziwość polityków kamaryli siedzieli pod kamieniem, aż tu masz! Biją w dzwony, załamują ręce nad niegodziwością polityki i polityków. Świat się wali i pali.

Moje zdanie? Polityka o nazwisku Hofman już dawno temu załadowałbym w jedną wspólną rakietę z Niesiołowskim i wystrzeliłbym daleko poza galaktykę. Jeszcze paru PiS-owców bym dołączył do tej wycieczki, znam ich i obserwuję ich z niemałym niesmakiem. Pytam się jednak tych wszystkich krucjatorów wartości: jak zbudowac partię, w której nie znajdzie się żaden dupek? Macie jakiś sposób? Napiszcie, opiszcie to ze szczegółami, koniecznie. Koniecznie tez oprzyjcie się na standardach wypracowanych przez siedem lat przez wiadomą krynicę uczciwości, nie zapomnijcie o tym. Tak jak nie zapomnijcie o tym, że przecież "politycy i polityka tak już zostały wymyślone, że są złe". Jedym zło przytrafia się codziennie, innym czasami i ci są najgorsi, tak rozumiem opinie moralizatorów. Dlatego wybierajmy, jesli się da, to najmniejsze zło, takie najładniej opakowane i najlepiej skonstruowane - nie popierajmy w żadnym razie tych co nawet przekrętu nie umieją zrobić pod białą serwetą, dzisiejszy świat to świat profie's. No i trwajmy przy nim, żeby nie przyszli ci najgorsi...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka