waldemar.m waldemar.m
291
BLOG

Ukraińska Teoria Względności 3

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 17

Kto czytał część 1 tego Tryptyku, ten wie, że upomniałem tam jednego oligarcha – Kosiuka – kumpla Poroszenko – I-go Zastępcę Kierownika Administracji Prezydenta.

 

Upomniałem go, ale nie poinformowałem o tym, za jakie zadania odpowiada on w tej Administracji.

 

Po tym, jak komentator "Witek" zamieścił pod częścią 2 straszny komentarz w postaci filmu o wziętych do niewoli pod Ilowajskiem wojownikach batalionów ochotniczych "Azow", "Dniepr" i "Donbas", doszedłem do wniosku, że 3 część tego tryptyku muszę poświęcić temu szczurowi, morale którego można porównać tylko z moralnością takich typów jak Snafu, .segern, Ruski Bimber, ITAQ, Enrique, Barbie, Boson, Deda, (kolejność (nie)przypadkowa).

 

Otóż, Jurij Kosiuk odpowiada w Administracji Prezydenta za siłowy blok.

 

I właśnie w te dni, gdy ukraińskie wojska cierpią największą porażkę, przy próbie wyjścia z krążenia pod Ilowajskiem, kumpel Poroszenko odpoczywa w ... Monte Carlo.

 

Myślicie, że pierwszy raz w tym roku? Ależ nie!

 

Widziano go już kilka razy w najdroższych kurortach Europy, w hotelach, gdzie noc kosztuje od 4000 euro.

 

Ten niezbędny obecnie dla Ukrainy urzędnik państwowy jest właścicielem dwóch największych jachtów w Ukrainie. 

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka