tratataba tratataba
193
BLOG

Ukraina. Apel o pomoc rannym

tratataba tratataba Polityka Obserwuj notkę 1

 Znalezione przed chwila w sieci.

Proszono mnie o rozpowszechnienie, nie bądzmy obojętni.
ZAPOMNIANO O CIĘŻKO RANNYCH
"Pomóżcie nie powiększyć Niebiańską Sotnię! Pisze Lesia Litwinowa: Ludzie!!! Drodzy!!! Mamy dwóch cierpiących w najcięższym stanie, o których NIKT nie dba. żadnego patrona, żadnego posła. Koszty na skrajnie drogie leki (6 ampul 4450 grn za jedną) zbierali w sieciach socjalnych. Oboje potrzebują natychmiastowego leczenia za granicą. Ul. Solomenskaja 14, szpital 4. Zubenko Siergiej (uraza z broni palnej), obecnie trwa operacja, transportowanie tylko samolotem sanitarnym z brygadą reanimatologów. Kudłowski Oleg Pietrowicz (urazy kręgosłupa wskutek spadania + inwalidztwo 3 stopniu, DPC), nie chodzący. Wiecie że nie krzyczę na próżno! Pomóżcie! Telefon lekarza dla się nawiązania związku 050 176 45 55 Natalia. Albo mój: 0 666 444 550. Nie dajcie im ODEJŚĆ. Proszę."

 

tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka