Kto rozsyła rosyjskie tłumaczenie tekstuz kresy.pl. Ja znalazłem je na blogu rosyjskiego Stowarzyszenia "Południowa Ruś" :
Kto rozsyła rosyjskie tłumaczenie tekstuz kresy.pl. Ja znalazłem je na blogu rosyjskiego Stowarzyszenia "Południowa Ruś" :
Wisła1947 Wisła1947
798
BLOG

Kresy.pl podajcie źródło informacji

Wisła1947 Wisła1947 Polityka Obserwuj notkę 3

Po całej Ukrainie "ktoś" rozsyła informacje o incydencie jaki miał mieć miejsce w polskim autobusie rejsowym pod Lwowem. Pijani ukraińcy nacjonaliści mieli tam sterroryzować pasażerów i kazać im pozdrawiać się "Sława Ukrainie-Herojam Sława".  A potem kazać jechać przez ogień.

Źródłem jest artykuł na kresy.pl: http://www.kresy.pl/wydarzenia,spoleczenstwo?zobacz/nacjonalisci-ukrainscy-sterroryzowali-polski-autobus

Jako źródło info kresy.pl podają tam profil FB anonimowej Ukrainki. Nie ma tam jednak linku do tego profilu.

Myślę, że kresy.pl powinny wyjasnić tą sytuację. Jeżeli to był autobus rejsowy TO CZEMU NIKT O TYM w Polsce nie wie????? Tylko "anonimowa Ukrainka" Weronika S., którą znanym tylko z informacji kresy.pl

Myślę, że w interesie portalu leży wyjaśnienie tej sytuacji.

Kto rozsyła rosyjskie tłumaczenie tekstu z kresy.pl? Ja znalazłem je na blogu rosyjskiego Stowarzyszenia Południowa Ruś.

Сообщество «Южная Русь»

Малороссия + Новоросия + Слобожанщина + Северщина + Донбасс + Крым ...
Wisła1947
O mnie Wisła1947

Ukrainiec

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka