Ayshien Ayshien
481
BLOG

Burza i przebitki pomiedzy wymiarami..

Ayshien Ayshien Technologie Obserwuj notkę 5

zapisek z dnia 16 lipca 2009

postanowilam odnotowac to zjawisko chocby dlatego, ze byc moze z czasem podobne zapiski utworza jakis pelniejszy obraz..

wczoraj w nocy mielismy okazje poobserwowac fantastyczny spektakl swiatla i dzwieku stworzony przez szalejaca w oddali burze (chyba nawet ciekawszy od pokazu w Gizie:) kiedy zaczelo sie zanosic na to, ze burza nadciaga coraz blizej, yarek postanowil przeparkowac samochod.. kiedy tylko zamknal za soba drzwi domu uslyszalam wyraznie dziwny dzwiek, tak jakby ktos wlaczyl generator pradu.. dobiegal niemal zza okna, a z drugiej strony jakby nie wiadomo skad.. po jakim czasie dokladnie taki sam dzwiek sie powtorzyl.. wyroznial sie mocno na tle wszystkich innych odglosow dochodzacych do mnie w tym czasie.. byl jakby najblizszy.. w tym czasie wyczuwalam tez pewna ciekawa wibracje.. jedyne co przyszlo mi do glowy, to ze ma ona zwiazek ze zmianami w polu magnetycznym, a cale doswiadczenie skojarzylo mi sie tez z tym o czym pisalam tutaj:

HAARP, czy budzenie atlantydzkich krysztalow

kiedy wrocil yarek uslyszalam, ze z niewiadomych powodow rozladowal sie akumulator..byc moze mial z tym jakis zwiazek ow dzwiek ktory uslyszalam?  dodam jeszcze, ze zdarzenie to mialo miejsce okolo 2 w nocy... i jeszcze cos.. w miedzyczasie kiedy slyszalam te dzwieki uslyszalam tez inny dziwny odglos w sypialni, tak jakby cos spadlo z sufitu i mocno sie obilo o szafke.. szybko zapalilam swiatlo, aby sprawdzic co to moglo byc, ale nie udalo mi sie niczego zobaczyc.. dodam, ze odglos byl taki jakby z sufitu spadlo cos wielkosci ptaka? takie skojarzenie mi sie w kazdym badz razie nasunelo.. a wczesniej w salonie i ja i yarek dwukrotnie slyszelismy jak rowniez cos spada z sufitu, wydajac mniej wiecej taki sam odglos.. tyle, ze sufit jest drewniany, solidny, nic z niego nie odpada (nie stoja tez za tym korniki, bo wydaja zupelnie inne odglosy) a wiec skad te dzwieki?

moje wewnetrzne odczucie w danej chwili bylo takie, ze doszlo do jakiejs przebitki pomiedzy wymiarami.. i ze ma to zwiazek z owa zmiana w magnetyzmie ziemskim.. a w zwiazku z tym na swiecie moze dochodzic do eskalacji dziwnych, czy wrecz absurdalnych zjawisk...

zrodlo: my blog na onecie

Ayshien
O mnie Ayshien

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie