hephalump hephalump
223
BLOG

Drobnych przedsiębiorców wspieraj PiSie

hephalump hephalump Rozmaitości Obserwuj notkę 21

Wchodzę do dużego marketu budowlanego (nazwa na trzy litery). Mam kupić tylko parę gniazdek i włączników do oświetlenia w domu oraz zamek wpuszczany do drzwi w łazience. Pół godziny na przeglądanie stoiska z akcesoriami elektrycznymi. Z wielkiej liczby tandety i badziewia z dalekiego wschodu ciężko wyłowić to czego tak naprawdę szukam. Ale... Bingo. Znalazłem. Jest coś ładne i Made in Poland.

Idę na stoisko z akcesoriami do drzwi. Całe mnóstwo zamków, w wielu typach i rozmiarach, ale tego akurat (60 mm) znaleźć nie mogę. Są takie na 50 (najwięcej), na 55, ale 60tki łazienkowej nie mogę wypatrzeć. Obsługi też na złość nigdzie nie ma.

Cóż. Zamek wymienię innym razem.

Po drodze mijam mały sklep „Wszystko dla domu”. Może warto wstąpić? Krótka rozmowa z właścicielem sklepu i mam zamek dokładnie taki jak potrzebuję. I kilka dobrych rad na temat montażu oraz konserwacji zamka. I jeszcze na jakby na złość... Na półce obok są gniazdka i włączniki. Wybór mniejszy niż w dużym markecie. Ale dokładnie takie jak te, które tam tak długo musiałem szukać.

 

Drogi PiSie i Rządzie nasz z wyboru Rodaków u władzy

Dbajcie o drobnych przedsiębiorców aby nam z rynku nie poznikali.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości