nihilscire nihilscire
1808
BLOG

Roma locuta causa finita

nihilscire nihilscire Polityka Obserwuj notkę 32

Oglądałem wczoraj, zafascynowany,  batalię w Sejmie o uzdrowienie Trybunału Konstytucyjnego. Pierwszy raz robiłem to tak długo i z rzadka tylko, w czasie niektórych tyrad posłów Nowoczesnej, którzy obecnie "dzielnie" wzięli na siebie ciężar lewicowości, przełączałem na "Strzelca". Sprawcy całego zamieszania  z PO wyszli z sali i ich koleś, zgłaszając propozycję przerwy, chciał to wykorzystać dla przerwania pracy Sejmu. Na szczęście Marszałek Kuchciński stanął na wysokości zadania i mocno dyscyplinując twarzystwo doprowadził do głosowań. Jednak największe wrażenie na mnie, po dziesiątkach tyrad z Nowoczesnej i nielicznych z PO i PSL, zrobił poseł Kukiz-15 czyli Poseł Kornel Morawiecki. To było jak przemówienie Cycerona, co tam Marek Tulliusz Cycero, to było jak przemówienie do ludu Rzymu jego Senatu! Roma locuta causa finita! Prawo ma służyć Narodowi, a jeżeli jest złe, to trzeba je naprawić! I ja się dołączam, wnioskując o zmianę obecnej postkomunistycznej Konstytucji na najlepiej Kwietniową!

nihilscire
O mnie nihilscire

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka