Dziewanowski Dziewanowski
573
BLOG

Brzuch mnie rozbolał...

Dziewanowski Dziewanowski Polityka Obserwuj notkę 9

O godzinie 90.9 na Onecie.pl zagościł post :

Posłowie PiS zachowali się skandalicznie!!

- stwierdził Grzegorz Naiperalski na antenie Radia ZET. O co chodziło:

- Podczas prezentacji dot. śmierci Barbary Blidy, która przedstawił Ryszard Kalisz, posłowie PiS zachowywali się skandalicznie. Ja wiele razy pytałem, co by się stało gdyby w innej partii coś takiego się przytrafiło. W PiS byłyby marsze z pochodniami i deklaracje .

Chcąc dowiedzieć się więcej, co znów narozrabiali posłowie PIS'u przegrzebałem Internet i aż zadrżałem...

Fotka poniżej mówi wszystko, chyba że...fot. Paweł Kula/ PAP

...Skandal !!!???

 

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/poslowie-pis-zachowali-sie-skandalicznie,1,4834891,wiadomosc.html

http://niezalezna.pl/15378-blazenada-kalisza-zobacz-zdjecie

Nick "Dziewanowski" bardzo znamienny, ale tylko dla tych którzy wiedzą...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka