Animela Animela
2835
BLOG

Komitet Obrony Demokracji okiem Sorosa

Animela Animela Polityka Obserwuj notkę 69

Nie mam zamiaru ukrywać: o wywiadzie z Sorosem przeczytałam u Fishera - link na dole (link do notki Fisfera, skąd można dostać się do tekstu w Gazecie Wyborczej). Z wnioskami Fishera nie mam zamiaru polemizować, natomiast po starannej lekturze wywiadu (dostępnego zresztą w kilku źródłach) naszły mnie refleksje natury bardzo ogólnej.

Po namyśle uważam, że w wywiadzie kluczowych jest kilka stwierdzeń, które więcej mówią o otaczającym nas świecie, niż całe tomy pisane przez autorów pozbawionych wzroku politycznego. Chodzi mi konkretnie o słowa, że zarówno Orban, jak i Kaczyński, kwestionują rolę Merkel jako przywódczyni Unii Europejskiej, oraz o zdanie słusznie przez Fishera wytłuszczone: "Wydałem miliardy dolarów, żeby pomóc przekształcić Europę w otwarte na świat społeczeństwo. Merkel też o to walczy.".

Angela Merkel jako niekwestionowana przywódczyni Unii Europejskiej ... której przywództwa w dodatku podważać nie wolno! A gdy my, oszołomy, mówimy takie rzeczy, to jesteśmy obśmiewani jako nosieciele spiskowych teorii! A Soros - proszę: kawę na ławę. Tak, Merkel jest przywódczynią Unii i nie lzia tego podważać, bo Merkel ma wspólną z Sorosem wizję Europy. Bo przecież Soros wydał miliardy dolarów, by przekształcić Europę w społeczeństwo otwarte ...

Ile razy już pisałam, że demokracja to zwyczajna fasada, za którą kryją się interesy ludzi baaaardzo bogatych? Takich jak Soros właśnie. Soros, który od lat futruje Europę miliardami, by zmienić ją w sposób, który odpowiada jemu samemu. Oczywiście, "niekwestionowani przywódcy" pokroju Merkel są wyłącznie kukiełmaki w jego rękach, narzędziami sprawowania władzy.

Soros chce Europy otwartej, a Mekel to realizuje. Orban i Kaczyński stają temu na przeszkodzie, więc są niszczeni z całą bezwzględnością. Oczywiście, nie robi tego sam Soros - ma od tego marionetki, które opłaca "miliardami dolarów". Stąd, oczywiście, KOD i inne akcje. Oczywiście, 99% szKODników nie ma pojęcia, na czym polega "lamanie demokracji i Konstytucji", ale jest ogłupiona medialną propagandą - robioną za miliardy dolarów Sorosa.

Warto też zwrócić uwagę na fakt, że Soros wyłaściwie expressis verbis wyznał, że kanclerz Angela Merkel celowo wywołała kryzys migracyjny, żeby dogodzić wizji miliardera: Europy otwartej i bez granic. Bełkot o uchodźcach to tylko bełkot właśnie, a imigranci zostali zaproszeni z premedytacją, aby ich porozdzielać równo w całej Europie. Tusk z Kopacz zgodzili się na to z radością, a PiS stanął okoniem i mamy to, co mamy.

Tu chodzi o pieniądze. O te miliardy Sorosa, którymi on futruje "obrońców demokracji", by bronili jego chorych wizji.

Ponieważ jednak PiS zwyciężył i zdobył samodzielną większość w Sejmie plus prezydenta, to znaczy, że jest jakiś inny gracz, któremu wizje Sorosa są nie na rękę i postanowił im przeciwdziałać.

Kto zwycięży? Ten, kto ma większe pieniądze, oczywiście. I ja nawet się domyślam, kto. Czekajmy więc i kibicujmy. nie dając sobą manipulować.

http://fisher.salon24.pl/689682,kto-placi-odzwiernemu

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka