Zdjęcie nieznanego autora, znalezione w sieci.
Zdjęcie nieznanego autora, znalezione w sieci.
jasmina jasmina
4232
BLOG

Czy można jeszcze spotkać świetliki?

jasmina jasmina Kultura Obserwuj notkę 24

Świetliki spotkałam pewnej uroczej, świetojańskiej nocy. Bardzo ciemnej nocy, kiedy to Luna schowała się chyba obrażona :) Było to jeszcze w zeszłym wieku, że tak powiem :) Było ich pełno; wśród drzew, krzaków i sitowia nad jeziorem. Tylko raz wtedy i już niestety nigdy więcej. Trzymałam delikatnie na dłoni i podziwiałam trochę wystraszona robaczkiem :). Widok tak niesamowity, że mam go w oczach do dziś. Czy ktoś jeszcze teraz je widział ?

I udanego tygodnia życzę, wszak jutro nielubiany poniedziałek :)

* * *

 

 

 

Zachłanna taka jestem

ciągle mi Mało

mów do mnie

Nieprzerwanie

 

niech Nasączę się

twym głosem

jak Gąbka w kąpieli

 

Suchość z tęsknoty Zwilżę

i Rozwonię się

dla ciebie

 

a kiedy srebrny Podglądacz

Przykryje zbłąkana chmura

i zmusi mnie

do Liczenia świetlistych

punktów na niebie

nie Połapię ich dla ciebie

to przecież takie Banalne

 

poszukam ziemskich Świetlików

i pozbieram je na tyle dużo

by je Rozrzucić w twoją stronę

 

w Rozświetlonym mroku

Odnajdziesz mnie

 

 

z tomiku 2014

jasmina
O mnie jasmina

Literat.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura