Młoda sowa uszata
foto:hephalump
Młoda sowa uszata foto:hephalump
hephalump hephalump
300
BLOG

Sowie przedszkole

hephalump hephalump Rozmaitości Obserwuj notkę 32

Tydzień temu pisałem o sukcesie ptasiego programu 500+ informując o młodych sowach uszatych, które zaczęły wychodzić z gniazda na drzewie koło mojego domu. Wtedy pisałem o dwóch młodych sowach. Jednak później po dłuższej obserwacji okazało się, że w gnieździe były trzy młode ptaki.

Pisklęta są na różnym etapie rozwoju. Zapewne wykluwały się w znacznych odstępach czasu. Największe z nich już przeniosło się na sąsiednią sosnę i próbuje uczyć się sztuki latania. Ta sosna to pewnie takie sowie przedszkole. Młode jest bardzo pocieszne. Gibie się na gałęziach, podskakuje, czasem spada na niższą gałąź. Ale bardzo dobrze radzi sobie ze wspinaczką i ma już pierwsze sukcesy w lataniu.

Mniejsze (młodsze) pisklaki jeszcze trzymają się gniazda.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości