hephalump hephalump
173
BLOG

Zburzyć spokój

hephalump hephalump Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Dubicze pomnikfoto:https://pl.wikipedia.org/wiki/Dubicze_Cerkiewne

Dubicze Cerkiewnie zawsze będą kojarzyć mi się z pewnego rodzaju oazą spokoju. Miejscem, w którym czas płynie jakby wolniej. Mała wieś, kilka domów, jeden sklep, posterunek Straży Granicznej i trzy wyznania.

W parku koło cerkwi stoi pomnik. Może niezbyt urodziwy, ale mało rzucający się w oczy. Dobrze schowany w cieniu starych drzew.

Kiedyś spytałem miejscowych czy im ten czerwonoarmista w parku nie przeszkadza.

- Nie. On jest nasz i ma tu być. – odpowiadali

Ale już chyba samym pytaniem zburzyłem spokój.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości