andrzej.budzyk andrzej.budzyk
76
BLOG

„Przytuliłem” książeczkę z wierszami Janusza Wasyłkowskiego

andrzej.budzyk andrzej.budzyk Kultura Obserwuj notkę 3

Paweł Wasylkowski zdobył reprezentatywne grafiki 85 artystów z dwudziestolecia międzywojennego. zdjęcia archiwalne

źródło: http://ksiegarnia.antyk.org.pl/x_C_I__P_23013895-23010001.html

z sieci „Przytuliłem” książeczkę z wierszami Janusza Wasyłkowskiego

Janusz Wasylkowski jest dyrektorem Instytutu Lwowskiego i redaktorem naczelnym „Rocznika Lwowskiego” – źródło: http://www.rp.pl/artykul/536088.html

Wczoraj ktoś nieznany podrzucił mi do skrzynki książeczkę z wierszami :)

„Nieco bałaku” przeskrybałem z ostatniej strony z tekstem:

Ja jestem spokojny panisku

nie bijam nikogu po pysku

ta chiba że powi ktoś znów

ży maścić trza zdrowo

 - za Lwów

źródło: strona 21. – Niesforne Dziecię Gutenberga.

Ciekawy świata i życzliwy ludziom, ale nie pozbawiony szczypty złośliwości niezbędnej do przeżycia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura