Justa Justa
733
BLOG

Ale cyrk!

Justa Justa Rozmaitości Obserwuj notkę 11

Przyjechał do wsi cyrk. Taki nieduży, objazdowy, z akrobatką (naprawdę dobrą!), ekwilibrystą, klaunem, treserem i niewielkim zwierzyńcem. No i dałam się namówić córce na przedstawienie. Podczas chyba drugiego czy trzeciego punktu programu, gdy na arenę wybiegły dwa osiołki i zebra, mała zawołała: "Mamo, trzeba im zrobić zdjęcie!". A ja stwierdziłam: czemu nie? W torebce miałam tylko mały, kompaktowy aparat, wątpiłam więc, że cokolwiek wyjdzie, ale zawsze można spróbować. To co wyszło jako tako widać poniżej.

Oczywiście są większe cyrki, dające znacznie lepsze przedstawienia, ale ci artyści potrafili wywołać radość i zachwyt na twarzach wszystkich dzieci, które tam przyszły ze swoimi rodzicami, a to z pewnością najbardziej znaczący sukces.

Justa
O mnie Justa

Kraków to pryzmat, Przez który pięknieje ojczyzna J.Sztaudynger Dziękuję za prezenty: 4Poryroku - za jurajskiego kwiatka Andrzejowi Budzykowi - za psaka Her Manowi - za mecz Intuicji - za ukochaną płytę Kate1 - za zagadkę świąteczną ;) Pannie Wodziannie - za notkę justowną Telokowi - za Skaldów (cija) Telokowi - za Białego Anioła (z okazji) Telokowi - za Vivaldiego (bez okazji) Telokowi - za duuużo zdrowia Telokowi - za obrazki Telokowi - za ptaszki Telokowi - za płomień uczuć (platonicznych oczywista) Telokowi - za muzyczkę Tichemu - za poezję prozą Zaplutemu Antyeuropejczykowi - za rewiry

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości