foto: Jaśmina
foto: Jaśmina
jasmina jasmina
723
BLOG

Z nudów, chwilami można z niczego zrobić coś :)

jasmina jasmina Rozmaitości Obserwuj notkę 12

Od rana nudziłam się jak mops w pracy:( Żeby nie zasnąć musiałam jakieś ruchy wykonać, chociaż pozorne :) No to sfociłam kwiatek, który mnie przywitał w pracy. Rozkwitł w te wolne dni.Radością mną/ ogromną/ z tego widoku, chcę się podzielić, bo nie jestem egoistką i też sobie Państwo popatrzcie.Warunki do zdjęć zerowe.Aparatu na stanie nie było :)A swojego nie miałam przy sobie:(

Pozostało kombinować/ tło, a w pracy żadnego tła ni ma :(/:) Zdjęcia wykonałam komórką, a więc zero możliwości/ czasy, przysłony..../. Tylko pstryk i koniec:)

Ale jakby co :) Przyłożyłam się :)I lejąc w siebie kawy nie przysnęłam :)

Pozdrawiam :))))))))))))))))))

 

ps. Przysięgam, że dzisiaj poczułam Wiosnę :)

 

haiku

 

 

 

nadchodzi wiosna

wezbrały pąki wiśni

dzisiaj,nie wczoraj

 

 

Zobacz galerię zdjęć:

foto: Jaśmina
foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina
jasmina
O mnie jasmina

Literat.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości