ZofiaBarbara ZofiaBarbara
222
BLOG

Kolejny List otwarty do Władz III RP - skarga 2122

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

 Korupcyjny skandal “Łódzkiego układu władzy “ na rzecz przestępców pod patronatem  Prezesa Trybunału Konstytucyjnego, Premiera D. Tuska, Ministra Sprawiedliwośći i  Prokuratora Generalnego             

Zofia Laska                             Kolejny List  otwarty do  Władz III RP-skarga 2122       

/adres/      

 

Łódz 25.11.2o13            

                            Odpowiadając na kolejne  pismo  Prokuratora Generalnego PG IV Ko2 7o4|13z dnia 15.11.2013 prokurator  Grażyny  Oborska -uprzejmie informuję że kolejny  prokurator  Prokuratury Generalnej w mojej sprawie  -działa na szkodę moją  oraz interesu publicznego art.231 Kk . Europejska Konwencja Praw Człowieka Art 13  daje mi prawo do  skutecznego środka  odwoławczego, a więc procesu kasacyjnego wszystkich Wyroków Sądu Apelacyjnego orzeczonych z naruszeniem Konstytucji RP Art 45 ale również 7,3o,32 oraz obowiązującego prawa  - na rzecz  przestępców Są to :

- IACa 687 |o8,  

- IACa 5o5|o9

- IACa 45o|o9

- IACa  488|12

- IACa  859|o8

oraz Postanowienie Sygn akt I ACz  1313|1o z 28.o1.2o11 dot: sygn akt.IC 1291|1o a więc sygn akt IC 784|o8 proces dotyczył ewidentnego spadku wartości mojej własności

o 2oo.ooo. - zł przez dokonane samowole budowlane z akceptacja “ Łódzkiego układu władzy”. Oczywiście Postanowienia  ; z 14.o1.2009 SO oraz IACa 1313|1o SA oddaliły moje roszczenie jako nie zasadne Obecnie SO Postanowieniem z o7.1o.2o13  podjął ponownie rozpatrzenie sprawy IC 784|o8 Uprzejmie informuję  że  obecnie   ekwiwalent w sumie 2oo.ooo.  nie jest dla mnie  najważniejszy. Wszystkie  Wyroki w mojej sprawie  orzeczono“ W imieniu Rzeczypospolitej Polskiej” - łamią one prawo i Konstytucję RP na rzecz przestępców a więc są hańbą dla Najjaśniejszej Rzeczypospolitej Polskiej  ja jako Polka patriotka wychowana w polskiej patriotycznej rodzinie mam obowiązek walczyć o honor

i godność  Najjaśniejszej Rzeczypospolitej Polskiej dla której wiele osób z mojej rodziny złożyło ofiarę  największą a wiec życie Domagam sie kasacji w|w Wyroków blokowanej od 2oo9 r przez Prokuratora Generalnego RP, domagam sie  procesu apelacyjnego  dot: haniebnego Wyroku II C 317|o9 SR Łódz Widzew. Wszystkie Wyroki i Postanowienia dot: mojej sprawy dowodzą że III RP nie jest demokratycznym  państwem prawa a więc  winna ponieść z tego tytułu konsekwencje  obowiązujące  w Unii Europejskiej.

 

Do wiadomości : Europejski Trybunał Praw Człowieka, Sąd Apelacyjny w Łodzi, Prokuratura Apelacyjna w Łodzi , Sąd Rejonowy Łódz Widzew.

 

Walcząca o swoje prawa obywatelskie Zofia Barbara Laska                       

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka