Amstern Amstern
443
BLOG

Byzuch czyli odwiedziny

Amstern Amstern Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 31

Tydzien w Polsce. Konkretnie na Slasku Opolskim.

Zacznijmy od spraw pozytywnych. Jest dobrze i bedzie jeszcze lepiej. Euro po 4,38 zlp, dzieki panie premierze Morawiecki. Zawsze to pare flaszek za darmo. Benzyna po 4,60, dobrze, ze juz przy wjezdzie mialem pusty bak i dwie stówy w kieszeni. Myto na autostradzie stale od lat. Super!

Odciety od internetu, telewizji, a i prasy. Na poczatku tygodnia zniechecily mnie do kupienia gazet tytuly o Józefie P. ze zdjeciem Józefa Piniora. Czekam na gazete ze zdjeciami Lecha W. oskarzonego o przyjecie 3 dolarow za zalatwienie czegos tam.

Lokalna "Nowa Trybune Opolska" kupilem w sobote, zeby dowiedziec sie, gdzie jaki mecz leci. Gazeta cieniutka, pilkarze wlasnie w ten weekend juz nie grali. Zima.

Oszustwa w ksiegarni. Z "mojej" listy nowa ksiazke wydal tylko Krzysztof Daukszewicz. Tytul obiecujacy "Prosto z ambony". Zamowilem. Do reki dostalem faktycznie taki tytul. Zamiast zgrywnych felietonow na kosciol torunski bylo - cytuje autora - "Drogi Czytelniku, „Prosto z ambony” to zbiór moich felietonów i humoresek, które były zamieszczane w latach 2007-2016 w miesięczniku „Łowiec Polski”."

Koncern Stock (producent m.in. likieru "Magister"!) przeprasza w ogloszeniu prasowym za nazwanie swojej "Zoladkowej Gorzkiej" wódka. Wódki sa od 37,5% w gore. Zoladkowa Gorzka ma 36%. Za Palikota to byla wódka!
W sklepach monopolowych reklamy - na butelkach Johnny Walkera kartoniki z Boguslawem Linda. Fajne optycznie, ostre spojrzenie Franza Maurera, ale po co mi do tego niepolska ruda wódka na myszach. "Zródlanej" z nim ciagle jeszcze nie ma w handlu.

W hurtowniach (nie mylic ze sklepami) jest litewska Starka, "15" i "30", obie po 42%. Litwin potrafi!

Pierwszym hitem po powrocie jest premier profesor Glinski. Zawsze byl mi jakis mdlawy i nijaki, teraz go nagle polubilem.
Stracil do zera prezydent Duda swoim wywiadem dla redaktora Rymanowskiego. Paczka papierosow dziennie z usmiechem. Inne numery tez zenujace.
Stracil do zera europosel Czarnecki. Czy on mogly przestac podkreslac w co drugim zdaniu, ze jego syn jest fachowcem w PGZ, a nie doradca w PGZ? Cala rodzina, a wlasciwie obie rodziny pana europosla, zyja z pieniedzy podatnika, a ten ciagle, ze fachowiec, a nie doradca.
Caly tydzien nie bylo nic slychac o Smolensku. I dobrze tak.
Oficjalny marsz w rocznice 13. grudnia ma poprowadzic naczelny bojownik o demokracje w Polsce, posel prokurator Piotrowicz. Dzien pozniej skresla mu peerelowskie lata z emerytury. Idzie Nowe.



(689)  700 333

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości