hamskafrytka hamskafrytka
546
BLOG

Odebrac tytul doktora Maciejowi Laskowi

hamskafrytka hamskafrytka Polityka Obserwuj notkę 17

Jak informuje posel PO Czeslaw Mroczek MON za pomoca uzytecznych id..tow z tytulami prof. zlozyl wniosek w WAT o odebranie Maciejowi Laskowi tytulu doktora. Prace doktorska napisal w 2002r. WAT odpowiedzial ze nie ma takich procedur by odbierac tytul naukowy bo praca byla napisana zetelnie.

 

Ciekawe co Macierewicz jeszcze wymysli by dokopac Laskowi. Ot Msciwa Zmiana. Co za go..no.

 

http://www.tvn24.pl/grupa-profesorow-chce-odebrac-laskowi-tytul-doktora,695570,s.html

 

 

Poza tym ze jestem czlowiekiem nie jestem nikim waznym. Jestem Polakiem od bardzo wielu lat mieszkajacym w wielu miejscach tego swiata ale Polska jest moim krajem, a Polacy narodem z ktorego jestem i los ktorego nie jest mi obojetny. Jako konserwatysta o liberalnych pogladach w kwestjach gospodarczych nie mam partyjnej reprezentacji na obecnej scenie politycznej Polski. Majac ciagle nadzieje ze jednak w koncu taka partja powstanie postanowilem promowac tego rodzaju poglady tutaj na Salonie24. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka