grześ grześ
529
BLOG

Brawo Gliński

grześ grześ Społeczeństwo Obserwuj notkę 21

To będzie jedna z najkrótszych moich notek.

Najpierw link:

https://vod.tvp.pl/27630329/27112016-1953

Szacun, profesorze Gliński.

Kiedyś się pana czepiałem za słaby wywiad z Karoliną Lewicką i domagałem od pana przeprosin, później dziwiłem się nieporadności i próbom cenzury.

Teraz jednak zauważam klasę i uczciwość.

Nawet jeśli to tylko z powodu osobistego zaangażowania w działalność fundacji pozarządowych, to i tak doceniam, że potrafi pan sprzeciwić się nagonce, którą urządza TVP Kurskiego.

A ten redaktor arogancki i żenujący, ciekawe czy pisowcy będą na niego najeżdżać jak niegdyś na Lewicką. Myślę, że wątpię:)

P.S. Nie wróżę profesorowi Glińskiemu dalszej karierze w rządzie i w polityce po stronie PiS.

Zbyt dużo klasy i uczciwości.

P.P.S. Na co innego zwrócił w swym tekście Starosta Melsztyński, który nie docenia specjalnie zachowania Glińskiego mając w pamięci, że premier Gliński sam tworzył i usprawiedliwiał pisowską szczujnię, popierał lub/i bagatelizował wyrzucanie dziennikarzy z TVP i PR itd

Ja jednak uważam, że im więcej sensownych ludzi od PiS się odwróci, tym więcej wyborców od PiS się odwróci. Czekam na bunt Gowina i Ujazdowskiego, może jeszcze inni sprawiedliwi odnajdą się w pisowskiej Sodomie. Niech umiarkowani wyborcy PiS lub ci wahający się wiedzą, że w tej partii są tylko świry, fanatycy i karierowicze plus JK. I dla nikgoo innego nie ma miejsca.

Nie jestem zwolennikiem prawicy, ale myślę, że tak jak na trupie SLD kiedyś powstanie porządna partia lewicowa, to powinniśmy mieć też uczciwą partię konserwatywną, bez rasistów, świrów, fanatyków, religii smoleńskiej, nienawiści wobec uchodźców, łamania konstytucji itd

grześ
O mnie grześ

Nie mam marzeń, nie znam bajek. Ale jeszcze w zielone gramy. Game is over.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo