Promiss Promiss
371
BLOG

Coś się kończy...

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 10

 

Dni parę temu oddałam auto do przeglądu, wobec czego zamawiałam sobie taxi, coby mnie woziło gdzieniebądź

Kilka impresji:

- Nie jestem w stanie się wyluzować podczas jazdy z kimś, ponieważ automatycznie się rozglądam, oceniam sytuację, skręcam, cofam i kombinuję *

- przyswoiłam sobie kilka cennych myków od fachowców, którzy wiedzą jak ominąć szczytowe korki

 Jestem really pod wrażeniem!

- odbyłam kilka rozmów, inspirujących, bo mnie inspiruje wszystko

 

Jadąc z prezesem jednej z korporacji taksówkowej dowiedziałam się co nieco o prekognicji

Otóż przyznał się mi do mania drugiej żony

Pierwsza, któregoś dnia, wzięła go za rękę i oprowadziła po wspólnym domu zaznajamiając z regułami odpalania sprzętów ADG, oraz informując, która szkatułka precjozów dla Tomcia, a która dla Jureczka

Wzruszył ramionami, lecz wysłuchał wszystkiego, myśląc, że coś babie odbiło

Wsiedli do auta, poproszeni przez syna o wizytację budowy jego domu, i nagle znaleźli się w sytuacji najeżdżania na nich niebieskiego dostawczego, jadącego na czołowe

Nagły skręt, czołowe z drzewem, żona - na miejscu, on - w pasach - tylko szpital

 

Po jakimś czasie pewna pasażerka zaczęła go pocieszać

Rozmowy, kawy, a że bardzo religijna była, poszli razem zamówić mszę za byłą żonę

- To, co? Przyszliście dać na zapowiedzi? - pyta ksiądz

Popatrzyli na siebie

- No nie wiem...., nie myślałem o tym - rzecze prezes, ale rzut oka na panią

- Chciałabyś Aniu?

- Czemu nie?

I tak po roku i dwóch tygodniach od tamtej śmierci zaczął życie nowe

 

Moje pytanie brzmi:

- Skąd tamta wiedziała?

Answer

- Bo tak

Bo niektóre rzeczy się wie

Nawet jeśli nie rozumie się do końca Teorii Strun

 

* To nie do końca tak, choć reguła właśnie taka

 

 

 

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości