5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse
84
BLOG

X-lecie salonu,czyli cnotę straciliśmy

5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse Polityka Obserwuj notkę 2

...ale i rubli (sporo) zyskaliśmy.
Cnotę niezależności.
To moja refleksja po przeczytaniu laurki jaką sobie napisali p.Janke.
Sukcesem jest oczywiście masowość,ale czy największa zasługa to tylko działania właścicieli, czy ceną też było pozwolenie na "nadzór polityczny" nad portalem.
PiS po przegranych wyborach w 2007 roku potrzebował jakiegoś swojego nośnika medialnego.W internecie.W prasie miał media Rydzyka,wprawdzie nie swoje,ale przychylne.Szukał ,próbował,obserwował.Znalazł salon gdzie trafił na odpowiedni klimat,blogerów i właścicieli.Oczywiście swoje zrobił również wywiad z Obamą,który to nadał odpowiedniego splendoru temu portalowi- tutaj zasługa wielka oczywiście I.Janke.
I zaczęło się promowanie salonu(czytaj pompowanie kasy),ale też i zaczęto pilnować "swoich" racji.A całkowite "zniewolenie" nastąpiło wraz z katastrofą smoleńską.
To nie przypadek że wśród polityków piszących na salonie zostali już tylko ci związani z PiS-em(i z dawnym PRL-em-przypadek?). Wiem, jest jeszcze Libicki.
To nie przypadek że z dziennikarzy zostali już tacy propisowscy jak Warzecha czy Sakiewicz.Chociaż ich to trudno nawet nazwać dziennikarzami.Ja to określiłbym ich jako politruków.A to i tak łagodnie.
Starsi bywalcy tutaj(nie chodzi o wiek-jestem czytaczem od 2010) wspominają że kiedyś można było się dowiedzieć kto jest którym adminem,sami nie robili z tego tajemnicy.
Dlaczego teraz jest to taką tajemnicą,prawie jak dowody Macierewicza na zamach w Smoleńsku?
Może dlatego że juz adminami nie są zasłużeni blogerzy,którzy wyróżniali się przyzwoitością i kulturą,którzy potrafili odpowiednio zdefiniować gdzie jest granica dobrego smaku.Może dlatego że adminami zostały osoby wyznaczone przez KC,które mają oceniać poprawność polityczną,a nie meritum?
Dla mnie szczyt politycznej podległości to"zamkniecie" takich blogerów jak Renata Rudecka-Kalinowska i YKW - czyli prof.Artymowicz.
Mogą tutaj sobie właściciele ściemniać o jakichś sprawach sądowych,o przepisach,o tym że groziły im kary finansowe itp.
Jestem przekonany że tutaj była ścisła współpraca właścicieli z władzami partyjnymi i to już zawsze będzie rzutować na moją ocenę.Oczywiście na ocenę adminów i właścicieli,nie na ocenę portalu.
Portal jak portal.Skoro zaglądam,to znaczy że jednak mi odpowiada.
Jest kilkunastu blogerów których notki czytam regularnie,wiec więcej mi nie trzeba.
Sporadycznie czytam też pozostałych,jeśli akurat zainteresuje mnie tematyka.
Zresztą większość z Was jest tutaj zapewne dla kilku blogerów.Bo nie wyobrażam sobie że ktoś czyta wszystkich jak leci.Idiotów tutaj nie ma.


Chyba... ;)

 

P.S. dajcie Renatkę na Główną  :)))

ja-wasz armageddon "Choroba która was toczy jest nieuleczalna.Będziecie z tym cierpieć,będziecie zgrzytać zębami,będziecie nienawidzić aż po kres swoich dni,a nawet dopóki ten świat nie sczeźnie i nie przeminie. I wcale nie jest mi was żal. Już nie."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka