Ostatnie chwile na terminalu w Gdańsku
Ostatnie chwile na terminalu w Gdańsku
Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński
650
BLOG

Zrobiłem Tuska

Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński Rozmaitości Obserwuj notkę 23

Zadzwonili do mnie dwa miesiące temu, 29 lipca.

- Wiesz, że zaczynamy nowy projekt? Nie kusi cię czasem?

I w jednej chwili już czułem, że kusi. 

Właśnie kończyłem swój prywatny projekt warszawski i nie bardzo wiedziałem za co się zabrać potem. Więc pytanie przyszło w odpowiednim momencie.

W dwa miesiące zamknąłem sprawy w Warszawie, spakowałem co by było do spakowania i wczoraj wjechałem na prom w Gdańsku. A dzisiaj jeszcze nie zdążyłem się rozpakować w nowym mieszkaniu na południu Sztokolmu.

Od poniedziałku zaczynam. Na razie dałem sobie pół roku, ale zastanawiam się nad pracą aż do końca projektu w 2020. Trzy i pół roku, do następnych wyborów parlamentarnych w Polsce.

Najgorzej, że wyjeżdżając półtora roku temu "na stałe" do Polski powiedziałem synowi, że może sobie wżiąć z dobytku co mu się przyda a resztę wyrzucić. No to wyrzucił. Muszę kompletować wyposażenie domu od sztućców po meble. Z drugiej strony wynegocjowałem całkiem dobre warunki. Szwedzki fiskus już się cieszy.

 

Zobacz galerię zdjęć:

Widok z nowego mieszkania
Widok z nowego mieszkania Będzie mi brakowało

Patriotyzm jest ostatnim schronieniem szubrawców. Samuel Johnson    

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości