Bialo-czerwoni wygrali 6:0, bramke strzela Andrzej Andrzejczak
Bialo-czerwoni wygrali 6:0, bramke strzela Andrzej Andrzejczak
Amstern Amstern
235
BLOG

Ostatnia letnia niedziela

Amstern Amstern Sport Obserwuj notkę 10

Piekna niedziela. Babie Lato. Slonce prazylo jak latem.
Na wszystkich sciezkach cyklisci, na wszystkich boiskach pilkarze.

Wiadomosci dobre i zle. Hoffenheim dal rady rozgromic Schalke 2:1. Sam stoi teraz w srodku tabeli, Schalke zmienia nazwe na 05 - 5 spotkan, 0 punktow, czerwone latarnia.
U Germanii Lich-Steinstraß zle wiadomosci. Glowny konkurent do awansu ucieka gigantycznymi skokami. Lindenthal II rozbil drugiego w tabeli 12:1. Dla uspokojenia nerwow bede chyba jezdzil na mecze rezerwy Germanii Lich-Steinstraß, wygrali dzisiaj w B-klasie 7:1 z rezerwa Körrenzig.
Na mojej zdrowerowej trasie znalazl sie Chrzescijanski Klub Sportowy. Chcialem spytac kogos, skad ta nazwa, ale nie bylo kogo; klub nie ma trenerow, nie ma kibicow, sedzia sedziuje solo, nie ma zwykle stale obecnych na meczach tej klasy zon, narzeczonych ani kochanek pilkarzy. Chrzescijanie graja dobrze - C-klasa wygrala 5:2 z Berzbuir, zaraz po niej B-klasa 4:0 z Borussia Derichsweiler.

W polityce spokoj. W rundach sniadaniowych blysnal tylko wiceminster Jaki. Na wielokrotnie zadane pytanie, co sadzi o zlotym medaliscie Misiewiczu, za kazdym razem odpowiadal "a u was bija Murzynow".
Tak trzymac!

Ostatni dzien lata. Ostatnie laski w szortach na boiskach i sciezynkach.



(720)  673 333

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport