zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk
450
BLOG

Światowe Dni Młodzieży - ciąg dalszy (foto) z zagadką.

zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk Rozmaitości Obserwuj notkę 11

Wczoraj notki nie było bo zwąpiłem w sens jej publikacji... Dziś też nie jest lepiej ale skoro obiecałem... Zdjęcia są zatem z dzisiaj i z wczoraj. Te deszczowe to oczywiście z wczoraj...

Mam frajdę gdy wyłapuję flagi państw, z których przybyli pielgrzymi... Nie udaje, że potrafię je rozpoznać... Tu parę flag jest - i te łatwe i te trudne. Śmiało - mozna zgadywać (tylko bez ściągania)...

Tyle się dzieje, że nie mam czasu jakoś tych zdjęć pogrupować... To tylko ułamek tego co zdołałem uchwycić :

Franciszek, Twarze cz.1 , Twarze cz.2, Flagi, Wspólnota 

I jeszcze przeprosiny: Przepraszam, że nie odpowiadam na komentarze pod wcześniejszymi notkami. Jak ŚDM się skończa skrobne coś o swoich wrażeniach  i jeśli będziecie chcieć, pogadamy...

Zobacz galerię zdjęć:

To ja - ortograficzny abnegat : Wypełniasz PIT? Przekaż 1% podatku. W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904 W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 24463 Ziętarska Monika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości