te postacie mają jedna cechę wspólna...
a właściwie nie mają
te postacie mają jedna cechę wspólna... a właściwie nie mają
5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse
80
BLOG

Duda niezłomny czy Theon Greyjoy

5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse Polityka Obserwuj notkę 4

Theon Greyjoy - postać z filmu "Gra o Tron" (i powieści G.R.R. Martina)
Wychowany w spokojnym,szlacheckim domu,przez przyzwoitych ludzi,mógł być również przyzwoitym, uczciwym i zasługującym na szacunek człowiekiem.
Niestety, górę w nim wzięły wpływy despotycznego i zidiociałego ojca o wzdętym ego,który wyzwolił w nim najgorsze instynkty.Owszem ,miał swoje chwile tryumfu,został władcą Winterfell.Na krótko jednak.Szybko przekonał się iż fortuna kołem się toczy więc i  on razem z nią się stoczył - na samo dno.

Tak jakoś przypomniała mi się ta postać kiedy widziałem samotnego Prezydenta Dudę jak zapalał znicze pod Pomnikiem Ofiar Rzezi Wołyńskiej. W czasach kiedy nawet jakieś żelazne badziewie ma eskortę wojskową (Poznań), to Prezydent RP stoi samotnie i sam zapala znicze.Nawet przysłowiowy pies z kulawą nogą nie kręcił się w pobliżu (nie licząc fotoreportera).

 

ja-wasz armageddon "Choroba która was toczy jest nieuleczalna.Będziecie z tym cierpieć,będziecie zgrzytać zębami,będziecie nienawidzić aż po kres swoich dni,a nawet dopóki ten świat nie sczeźnie i nie przeminie. I wcale nie jest mi was żal. Już nie."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka