lestat lestat
2604
BLOG

Reakcja Kataryny mnie zdziwiła

lestat lestat Rozmaitości Obserwuj notkę 97

Kataryna mnie zdziwiła . Tak po prostu .

 

Ja mam spokój . Wiadomo , że od sierpnia 1989 jestem nie-fanem Jarosława i tak mam do dziś.27 lat :)))

 

Władzy nie krytykuję , bo nie spodziewam się po niej niczego . Czasami mogę coś napisac o zapędach niektórych do cenzurowania albo wieszania . Uznaję , że to ich prywatne poglądy . Chyba.

Nie biadolę o Wiadomościach bo nie oglądam. Faktów i wszelkich programów politycznych w jakiejkolwiek telewizji też nie . Zatem kogo wywalili a kogo powołali lata mi głębokim kalafiorem .

Może czasami obserwuję sobie przenoszenie się granicy przyzwolenia  na niektóre ruchy władzy – ale argument zwolenników jest prosty – inni tez tak robili . To że źle i swoi kopiują  nie ma żadnego znaczenia.

 

A teraz o Katarynie . Katarynę czytywałem tak rzadko , że chyba nie wiem kiedy coś czytałem w S24. Pamiętam że Jarosław kiedyś chwalił i że chętnie by się poznał . Z kataryną .

 

Kataryna mnie zdziwiła. Ot tak po prostu . Oczywiście nie pamięta jak zostali przez piszących w necie potraktowani wszyscy którzy się wypięli albo osmielili skrytykować . Kazio , Pionki , Polska plus , Ziobryści a ostatnio Staniszkis czy Bugaj.

 

Cięci równo z trawą przez swoich byłych kibiców i obrzucani najgorszymi epitetami.

 

A teraz Kataryna coś powiedziała , że nie tak się spodziewała , więc kosiarki włączone oraz rzucanie w wentylator .

Kataryna zaś o hejcie i nawet konto na TT zlikwidowała bo prawdopodobie hejt  . To mnie dziwi i dlatego notkę sobie napisałem , bo że tak będzie to oczywista oczywistość. Kataryna nie wiedziała ? 

 

Notek o Katarynie sporo się w S24 pojawiło a komentarzy jeszcze więcej . Jak podkreślają Autorzy kataryna jest nic nie znacząca , beznadziejna , sprzedajna i przereklamowana ( np. przez Jarosława )

 

To po co te notki i komentarze zamieszczać ? 

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości