lestat lestat
472
BLOG

Bernadeta z PiS dementuje i oświadcza

lestat lestat Rozmaitości Obserwuj notkę 13

Pisac tej notki nie chcę ale muszę - to oczywista oczywistość. 

Pozwoliłem sobie zacytować Panią Bernadetę w poprzedniej notce kopiując Jej wpis zachwalający Jej wywiad z Jej facebooka - wywiad pod tytułem - Zdrajca  powinien wisieć na stryczku .

 

 

Pani Bernadeta zamieściła oświadczenie - także na swoim facebooku .

 
22 godz. · 

Oświadczenie dotyczące mojej wypowiedzi w Radio Nadzieja.

Nawiązując do mojego wywiadu dla radia Nadzieja z dnia 23.05.2016 pragnę wyjaśnić, że moja wypowiedź została wyrwana z kontekstu, w sposób wypaczający jej sens. Dalsze rozpowszechnianie rzekomego cytatu i przypisywanie mi złych zamiarów przez lewicowe media tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że padłam ofiarą politycznej nagonki.
W trakcie wywiadu zapytana zostałam o fundamentalną dla każdego patrioty kwestię suwerenności Polski i o to, czy złożyłabym donos przeciwko Polsce do instytucji międzynarodowych. Z pełnym przekonaniem, odpowiedziałam, że to niedopuszczalne i że człowiek, który donosi do obcego Państwa jest zdrajcą. 
Uważny słuchacz bez trudu zrozumiałby, że w dalszej wypowiedzi wyjaśniłam, że słowa o karze śmierci odnosiły się do historyczno-kulturowego kontekstu, a nie do dzisiejszych realiów. Wszystkie bodaj narody europejskie od zawsze dbały o swoje racje i interesy w ten sposób, że osobom działającym na ich szkodę wymierzano surowe kary. W naszym kręgu kulturowym była to nawet kara śmierci, co było wyrazem najwyższej pogardy społeczeństwa wobec osób szkodzących interesowi ogółu. 
Przyznaję, że moja wypowiedź mogła być odebrana jako dość emocjonalna, jednak nie godzę się na rozmywanie granicy między dobrem a złem w imię poprawności politycznej. Stoję na stanowisku, że fundamentalne dla polskiej racji stanu kwestie powinny być rozstrzygane w kraju a nie za granicą, z szacunku do Ojczyzny, a także mając w pamięci pokolenia Polaków, które walczyły o jej wolność i suwerenność.

 
 

Pytać co to jest rzekomy cytat to mi się nie chce i kto wyrwał z kontekstu np. tytuł wywiadu który Pani Bernadeta sama zachwala u siebie .

natomiast zdecydowanie sam siebie potępiam , że cytując Pania Bernadetę z Jej wywiadu który sama zamieściła na swoim facebooku , przyczyniłem się do rozpowszechniania rzekomego cytatu , co jest oczywistą nagonką polityczną w której wziąłem świadomie udział .

Od siebie dodam , że inspirowaną przez wrogie siły , a ja sam poszedłem na lep .

W poprzedniej notce zadałem pytanie czy to tylko prywatne poglądy Pani Bernadety , a teraz zadam  pytanie .

Komu służą takie cytowania Pani Bernadety które Ona sama zamieszcza na swoim facebooku  i kto za tym stoi . Odpowiedź to oczywista oczywistość. 

(i)

p.s. Oczywistą oczywistością jest także to , że cytując w całości sprostowanie Pani Bernadety , nadal biorę udział w politycznej nagonce oraz rozpowszechniam rzekome cytaty.

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości