Amstern Amstern
314
BLOG

Grande Finale nadrenskiego Karnawalu 2015/16

Amstern Amstern Kultura Obserwuj notkę 17

A jednak poszlo jak z platka. Orkany poszly gdzies bokiem.
U mnie we wsi bylo nawet sloneczko.
W Düsseldorf pono odwolali. W Kolonii z pochodow wyjeto konie, plansze, flagi i "glowy".
A teraz balangi w knajpach i namiotach juz normalnie.

Wyzej scenka z kolonskiego karnawalu alternatywnego "Stunksitzung".
Grupa brodatych panow w czerni obwieszonych dynamitem laduje w Kolonii. Tu wpadaja w lapy karnewalistow plci zenskiej. A to ktora faceta odzieje w blyszczacy zlotawy kubraczek, a to ktora odmaluje mieszkanie na kolorowo, a to ktora udaje blondynke. Panowie w czerni biegna za blondyneczka i wpadaja w lapy Olivii Jones, takiej telewizyjnej Grodzkiej. Big Olivia obiecuje upojne noce, na co chlopy odpalaja dynamit i laduja oczywiscie w niebie. Tam anielica wita, panowie w czerni pytaja o 72 dziewic na kazdego. Anielica klaszcze w rece i maszeruja dziewice. Dziewice z klasycznej kolonskiej karnawalowej trójcy, czyli faceci przebrani za panienki. Chlopy w czerni znowu siegaja po dynamit. Za pozno. Trotyl w niebie nie wybucha, pistolety nie strzelaja.

Sa tez polonika. Kaczynski przebrany za Jaruzelskiego w mundurze Pinocheta ma pod buciorem te nieszczesna premier Szydlo. W reku gniecie dudy.



(626)  544 333

Zobacz galerię zdjęć:

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura