nocri nocri
642
BLOG

Raport komisji Millera ws katastrofy w Smoleńsku - 404

nocri nocri Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 14

Obiecałem sobie i Wam, że słowa o Smoleńsku już nie napiszę ale sytuacja wymusiła, że ten wpis się pojawił. Mianowicie zniknęła rządowa strona komisja.smolensk.gov.pl i fakty.smolensk.gov.plczyli najwyraźniej szykuje się zapowiadany przez Antoniego Macierewicza przełom w temacie katastrofy z 2010 roku.

Nie jestem też pewien czy dostępne będą gdziekolwiek jeszcze raporty rządowej komisji. Może więc lepiej na domowym dysku sobie zrobić archiwum na nowe, "lepsze" czasy... dowód? Ze stron MSWiA znikają załączniki do raportu:

Załącznik nr 4.11 - Wizualizacja ostatniej fazy lotu [1]

Załącznik nr 4.11 - Wizualizacja Ostatniej fazy lotu [2]

Załącznik nr 4.11 - Wizualizacja Ostatniej fazy lotu [3]

http://mswia.datacenter-poland.pl/protokol/ZalacznikNr4-TechnikaLotniczaIJejEksploatacja.pdf

...ich niestety jak na razie nie udało mi się odzyskać. Jak ktoś posiada to proszę o info lub link. Resztę mam.

nocri
O mnie nocri

Nocri was there: Sekcja informacyjna: Google

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka