zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk
334
BLOG

Co piszczy w osiedlowych chaszczach ?

zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Na moim blokowisku , na prywatnej zapuszczonej działce wyrósł barszcz Sosnowskiego. Chciałem do obfotografować ale utknąłem w chaszczach zanim go znalazłem. Żeby nie wracać z pustymi rękoma (czy raczej z pustą kartą w aparacie) popstrykałem trochę na lewo i prawo... I zanim się na dobre rozkręciłem, padła mi bateria w aparacie... A tak intersująco sie rozkręcało...

Zobacz galerię zdjęć:

To ja - ortograficzny abnegat : Wypełniasz PIT? Przekaż 1% podatku. W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904 W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 24463 Ziętarska Monika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości