To była malownicza droga wijąca sie między polami
To była malownicza droga wijąca sie między polami
Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński
348
BLOG

Zgwałcona kraina mojego dzieciństwa

Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Inferno

Zobacz galerię zdjęć:

Wybierałem ją, gdy nie chciałem sie ścigać na szosie warszawskiej
Wybierałem ją, gdy nie chciałem sie ścigać na szosie warszawskiej Prędkość nie większa niż 70/godz pozwalała na gapienie sie aż po horyzont, do woli Inferno Troche w bok są jeszcze łąki W gąszczu okalającym domek plenią sie poziomki Cały spłachetek zarosły śliwy, orzechy włoskie, ptasie czereśnie, mirabelki. W jedynym odsłoniętym miejscu kwitną smolinosy Zielone orzechy włoskie Dom otoczony ze wszystkich stron zaroślami Droga aż po horyzont Z bliska widać olbrzymią ranę pod powstającą obwodnicę. Niedługo wszystko zostanie wchłonięte przez miasto

Patriotyzm jest ostatnim schronieniem szubrawców. Samuel Johnson    

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości