peergynt 1 peergynt 1
697
BLOG

Dlaczego nie zagłosuję na pana Dudę

peergynt 1 peergynt 1 Polityka Obserwuj notkę 36

Nie zagłosuję na pana Dudę. W pierwszej turze też nie głosowałem na niego. Lecz teraz nie zagłosuję z innych powodów niż w pierwszej. W wtedy nie wybrałem go z powodu, że jest z PIS. Nie lubię PISiorów. Nie lubię pana Kaczyńskiego, Brudzińskiego, Błaszczaka. Uważam ich za durniów. Nie lubię Fotygi i Macierewicza. Dla mnie Ziobro jest głupkiem. Nie chciałbym aby Kuźmiuk, czy Mastalerek rządzili mną. Nie chciałbym aby ludzie, którzy tworzą prawo wsłuchiwali się w słowa Rydzyka, oszusta i złodzieja. Żeby episkopat polskiego kościoła decydował o moim życiu. Myślałem, że większość moich rodaków tez tak sądzi. Okazało się inaczej. Dlatego przeczytałem program wyborczy pana Dudy, czym przed tym nie zawracałem sobie głowy. Lektura tegoż utwierdziła mnie w moim postanowieniu.

Popatrzmy. Pan Duda jest prorodzinny. Chce wspierać polskie rodziny pieniędzmi podatników. Uważa, że jak sypnie młodym Polakom, ci będą się rozmnażać, że aż miło. Wzrośnie przyrost naturalny. Polskie szkoły i przedszkola zapełnią się młodymi Polakami, którzy zapewnią nam starym dobrobyt. Nie wierzę w to. Uważam, że ujemny przyrost naturalny w Polsce jest winą dobrobytu. Wystarczy spojrzeć na globus. Dzieci rodzą się w nadmiarze tam, gdzie jest bida z nędzą. Rodzą się w miejscach, w których nie powinny. Rodzą je ludzie, którzy nie powinni mieć dzieci. Ci, którzy powinni, czyli dobrze wykształceni, mądrzy, zamożni ich nie mają. Ot, choćby sam pan Duda. Wywodzi się z zamożnej, profesorskiej rodziny. Jego żona też. Od zawsze miał dobrą pracę, W kancelarii prezydenta, wiceminister sprawiedliwości, europoseł. Jego żona to nauczycielka. Nic tylko płodzić. Ale nie. Mają tylko jedną córkę. Dlaczego tak słabo. Tak do końca nie wiem, ale przypuszczam. Kariera, dobrobyt, hedonizm. Ja mam dwoje dzieci (i dwóch wnuków). Pierwsza moja córka urodziła się w roku 1984. Byłem studentem. Nie miałem mieszkania, dochodów ani perspektyw. Tak jak moi koledzy. Ale wszyscy mieliśmy dzieci, rodziny i wszystkim jakoś się w końcu ułożyło. Być może jestem niesprawiedliwy i powodem nieposiadania dzieci w większej ilości pana Dudy jest jakaś przypadłość której nie znam lecz podejrzewam, że nie chciał. Ja to rozumiem i nie potępiam. Lecz niech mi nie wciska kitu.

Pan Duda chciałby przywrócić dawny wiek emerytalny. 65 dla mężczyzn, a 60 dla kobiet. Ja bym wolał 60 dla kobiet i mężczyzn. Albo 54. Tyle akurat mam. Chciałbym dostawać miesięcznie 5 tysiaków, albo 10. Albo 20. Jednak wiem, że to bzdura. Niemożliwa do zrealizowania. Duda twierdzi, że da się to zrobić. Teraz tak mówi. Jakby, nie daj boże został prezydentem natychmiast o tym zapomni, a gdy go o to zapytać zwali winę na poprzedników.

Jest przeciwny Euro. Ja jestem za wprowadzeniem tej waluty do Polski. Nie będę argumentował, bo to dłuższy wywód, ale w roku 2014 na różnicach kursowych straciłem ponad 1 000 zł.

Zgadzam się z Dudą w kwestii odwrócenia reformy edukacyjnej, czyli przywrócenia 8 – klasowej szkoły podstawowej.

Pan Duda chce mocniejszego wsparcia polskich rolników. Jeszcze większego?! Ileż można. Polski rolnik nie płaci podatków, nie płaci ZUS-u(tylko KRUS – dziesięćkrotnie niżny), nie płaci ubezpieczenia zdrowotnego, czyli leczy się na koszt innych, dostaje dopłaty do każdego hektara (240 Euro wzyż), dokładamy się do jego ubezpieczenia, paliwa. Gdy mu dziki zryją rolę blokują drogi aby inni mu za to zapłacili. Żebym ja im za to zapłacił. A ja nie chcę. Nie zgadzam się z [anem Dudą w tej kwestii.

I w innych. Dlatego nie będę głosował na pana Dudę. Będę głosował na Bronka, choć i on mi do końca nie odpowiada. Lecz odpowiada mi bardziej niż pan Duda.

Hawk.

 

peergynt 1
O mnie peergynt 1

Interesuję się sztuką, historią, polityką i sportem. Wiek - między czterdziestką, a śmiercią... Politycznie jestem liberałem, cokolwiek to znaczy...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka