Amstern Amstern
816
BLOG

Nowy spot wyborczy kandydata Pawła Kukiza

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 31



Wszedzie Kukiz. Wszyscy mowia pozytywnie o Kukizie.
Wczoraj Aleksander Smolar u Lisa na zywo. Kaminski u Olejnik. Wszyscy czekaja niespodzianki. Ze Kukiz przescignie Dude. Ze zrobi wynik jak Palikot do Sejmu 4 lata temu.

Powyzszy spot wyborczy jest z roku 2000. Przynajmniej u mnie jest na plycie "Piesni ojczyzniane" z tego roku. Ciekawe, ze wczoraj pono kandydat doktor Duda takoz chce poblogoslawic biednym piecsetka.

Jeszcze jedno. Wczoraj przed Lisem byl pakiet spotow wyborczych. Czesc widzialem. Komorowskiego nudny, Dudy przeladowany, innych roznie. Najprzyjemniej wypadla kandydatka doktor Ogorek. Patrzac na spoty, to na nia bym wlasnie zaglosowal. Mile sie usmiecha, mowi, ze ustawy zleci fachowcom, i zeby sie tym wszystkim tak nie przejmowac, co mi sie bardzo podoba.
Pawel Kukiz mial wlasnie spot, ktorego wcale nie bylo. Rodzaju "zajrzyj w interek, tam wszystko jest". Tak samo, jak mieszkajacy pod Opolem Kukiz nie ma czasu na spotkanie w Opolu. Bo w ogole rzadko sie spotyka, a raczej lowi ludzi przez media i internet.
Janusza Palikota niestety przegapilem.

Pawel Kukiz na przeciwnika prezydenta Komorowskiego w II turze!

(491)  413 111

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości