RobertK RobertK
10779
BLOG

Po czym skakał Komorowski w japońskim parlamencie?

RobertK RobertK Polityka Obserwuj notkę 400

Ostatnio świat zer i jedynek zafascynował mnie na tyle, że bieżące wydarzenia, zwłaszcza w polityce jakoś mnie przestały interesować. Co prawda odnotowałem międzynarodowy "skandal" jaki wywołał Komorowski skacząc po fotelach japońskiego parlamentu, ale sprawie przyjrzałem się dopiero teraz.
I jak to zwykle bywa opowieści o jakimś niestosownym zachowaniu Komorowskiego i o tym, że wlazł z butami na jakiś fotel okazało się zwykłym kłamstwem, które z ochotą powielają wyznawcach prezesa Kaczyńskiego.
A sprawa jest banalnie prosta. Komorowski doskonale zrozumiał do czego służy drewniany podest stojący na mównicy.
Podest ten widać na niektórych filmach, choćby na tym.

http://www.youtube.com/watch?v=O-rRwtlk-Io

Z tyłu stoi jasna, drewniana skrzynia, nie pokryta żadnym suknem. Komorowski wchodzi na nią żeby zrobić sobie fotkę, a Japończycy zapraszają go niżej, do mikrofonu. Ot i cały skandal.

Do czego służy tajemnicza skrzynia, którą pisowski lud okrzyknął 'fotelem'? Dokładnie do tego, do czego użył jej Komorowski- do robienia sobie ładnych fotek. Jak choćby ta:

Po czym skakał Komorowski w japońskim parlamencie?

http://www.iwaki-mitsuhide.jp/top/images/stories/kokkai/20130520-7.jpg

Wyraźnie widać na niej, że drugi rząd stoi na jasnej skrzyni. Tej samej, którą widać na filmie z Komorowskim. Nie ma na niej żadnego sukna, a japończycy stoją sobie na niej jak gdyby nigdy nic w butach.

I to tyle na temat tego 'skandalu'. Jak zwykle ma on miejsce tylko w aletrnatywnej rzeczywistości, w której egzystuje część wyborców PiS-u. Nie ma żadnego fotela dla spikera, jest skrzynia do robienia fotek.

RobertK
O mnie RobertK

Na niektóre tematy mam swoje własne zdanie, na inne zdania nie mam. Innych możliwości nie ma.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka