Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
1024
BLOG

Czy Ziemkiewicz będzie miał prokuratora?

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Ewa Wójciak została zwolniona. Urban miał prokuratora. Czy Ziemkiewicz też będzie go miał? Nie wiem. Ale mam taką nadzieję. Mam nadzieję, że zrobi to z urzędu. A jeśli nie? Trzeba będzie go wyręczyć…

http://blogroku.pl/2014/kategorie/plusy-i-minusy-jana-filipa-libickiego,9rc,blog.html

Papież idiota - napisał w ramach specyficznie rozumianego, prawicowego bluzga, Rafał Ziemkiewicz. W swym przebłysku geniuszu nie jest tu absolutnie prekursorem.

Prostacki wikary z Niegowici - napisał zaś kiedyś, swego czasu, o papieżu Janie Pawle II Jerzy Urban. No i wybrali Ch.... zawyrokowała natomiast całkiem niedawno, też mając na myśli papieża Franciszka Ewa Wójciak.

Moralne podobieństwo wypowiedzi wszystkich tych autorów jest dla mnie oczywiste... Ewa Wójciak została zwolniona. Urban miał prokuratora. Czy Ziemkiewicz też będzie go miał? Nie wiem. Ale mam taką nadzieję. Mam nadzieję, że zrobi to z urzędu. A jeśli nie? Trzeba będzie go zmobilizować…

Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl

Poznań 2.0 - najważniejsi w jednym miejscu - bo informacja nie musi być nudna 

http://miastopoznaj.pl/

Wielkopolski Portal Osób Niepełnosprawnych – www.pion.pl

www.facebook.com/flibicki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo