grab jeden grab jeden
380
BLOG

Czy Polskie Miasta Należy Zawierzać Jezusowi?

grab jeden grab jeden Społeczeństwo Obserwuj notkę 29
Jerzy Rębek, były poseł PiS, a od niedawna burmistrz Radzynia Podlaskiego, podjął jedną z pierwszych, strategicznych decyzji. Przez pośrednictwo Matki Boskiej zawierza miasto Jezusowi. - Jestem człowiekiem głębokiej wiary - tłumaczy.
 

Rębek  niedawno został burmistrzem Radzynia Podlaskiego. W drugiej turze wyborów zdobył 50,55 procent głosów.

Rządy zaczyna od załatwienia spraw duchowych.

"W przeddzień rocznicy wprowadzania stanu wojennego, z okazji inauguracji rozpoczęcia nowej kadencji Samorządu Miejskiego, w najbliższy piątek (12 grudnia) o godz. 18 w kościele Trójcy Świętej będzie odprawiona Msza Święta w intencji mieszkańców Radzynia Podlaskiego i Ojczyzny. 

W czasie tej Mszy Świętej zostanie dokonany akt zawierzenia Panu Jezusowi przez ręce Maryi Panny Miasta Radzyń Podlaski i jego mieszkańców". Zapraszają burmistrz i radni.

 

-------------------------

Akty zawierzania zbytnio mnie nie obchodzą, ale byłoby rozsądnym, aby zawierzały się wspólnoty jednorodne ideowo i religijnie i aby wyłączać spod tych aktów obszary państwowe. 

Zadaniem władzy samorządowej (jak i każdej innej (jednak) świeckiej) jest budowanie wspólnoty obywatelskiej a nie religijnej. Mieszanie porządków dzieli, atomizuje, wyklucza i niepotrzebnie może wywoływać negatywne emocje.

Po co to komu?

 

grab jeden
O mnie grab jeden

proszę pisać mi na ty jako i ja piszę, w końcu to internet a nie salon :)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo