Beret w akcji Beret w akcji
942
BLOG

Antynotka

Beret w akcji Beret w akcji Rozmaitości Obserwuj notkę 102

Wstałam rano. No - bez przesady. Nie wstaję raczej rano:) Pomyślałam - napiszę notkę. Ale mi się nie chce.

Przeczytałam ponownie poradnik Pani Bogny Janke:

http://bognajanke.salon24.pl/618721,jak-pisac-blog-poradnik-salonu24

i tekst owym poradnikem zainspirowany:

http://zbyszeks.salon24.pl/618874,jak-pisac-blog-prawdziwy-poradnik-salonu24#comment_9690950

Jednym słowem - jak odnieść sukces na portalu:)

Postanowiłam nie odnosić sukcesu. Po kiego mi sukces? Tytuł beznadziejny. Treść - lepiej nie mówić. Czy tu w ogóle jest jakaś treść? Zdjęć nie ma. Śladu kompozycji. Tag też dam idiotyczny, adekwatny do całości (obce słowo się pojawia). Zdania proste i krótkie oraz równoważniki zdań - tu zastosowałam się akurat do poradnika. Trudno. To z lenistwa. Na komentarze nie liczę - bo niby o czym?

To by było na tyle.

Życzę Państwu miłego dnia:)

Lubię ludzi - wierzących, ateistów, prawicę, lewicę i centrum, Niemców, Rosjan i Żydów.Nie lubię, gdy ludzie gardzą ludźmi. Marzy mi się tygodnik "Polityka inaczej".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości