Amstern Amstern
441
BLOG

Opole jak zwykle pierwsze. MN zadowolona. Kukiz radnym.

Amstern Amstern Polityka Obserwuj notkę 5

Opole podliczone. Wynik oficjalny.
Dlaczego Opole juz gotowe? Bo tu frekwencja wyborcza jest najnizsza w kraju.

W sejmiku wszyscy zadowoleni, wszystkim przybylo. 9 mandatów dla PO, 8 dla PSL, 7 dla Mniejszości Niemieckiej, 5 dla PiS i jeden dla SLD.
Wynik Mniejszosci Niemieckiej jest doskonaly, startuje bowiem tylko w czesci wojewodztwa. Stracila 3 procenty, ale zyskala jednego radnego. Herbert Czaja nadal radnym!
Doskonaly wynik osiagnal PiS, wyprzedzajac tym razem o 2,9 % MN, w roku 2010 PiS lezal o 0,3% za MN. Nie spodziewalem sie.

Pawel Kukiz dostal mandat w sejmiku dolnoslaskiem. 14 tysiecy glosow! Zdradzil Opole, ale mimo to gratulacje!

Reczne liczenie glosow wyglada tak - nuda, monotonia, zasnac mozna. Jeden nie liczy, jeden spi, a przeciez starczyloby postawic halbe na stole i wyniki bylyby gotowe w godzine.:


(www.gazeta.pl)



(829)  359 159

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka