lestat lestat
609
BLOG

Poczułem się jak w podstawówce Floydziarzom

lestat lestat Rozmaitości Obserwuj notkę 37

 Kiedys jak byłem w szkole podstawowej w 6 klasie Pan Kaczkowski puszczał płytę i słyszałem pierwszy raz Wish You Were Here w MINIMAXie

Jak byłem w 8 klasie Pan Kaczkowski puszczał w MINIMAX kolejna płytę Animals i też słyszałem ją I raz .

Dziś pół wieku mi stukneło z okładem , a pan Kaczkowski właśnie puszcza płytę Pink Floyd w MINIMX a ja znowu ją słyszę po raz pierwszy -Endless River - premiera jutro .

NIby nic ale pozdrawiam wszystkich FLOYDZIARZY - przez te lata jazz Davis , Coltrane itd , inne zespoły rockowe , Zappa itd 

ale jak mnie kiedyś dzieci zapytały - ale jeden zespół jeden masz wybrać - to jednak PINK FLOYD wymieniłem .

Czym skorupka za młodu :)))))

 

 

 

 

 

 

 

 

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości