zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk
608
BLOG

Należało mi się ! Mam za swoje...

zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk Rozmaitości Obserwuj notkę 10

 Po mojej notce, w której z sympatią, ale wg. niektórych bez nabożnego szacunku,odnosiłem się do opozycji idącej po władzę, spotkała mnie zasłużona kara.  Zostałem poddany drastycznemu ostracyzmowi...                     
No cóż - sam tego chciałeś  Piotrze Z-et.

Ale jestem już poniekąd z takim zachowaniem fotografowanych obiektów oswojony... Ci więksi, piękniejsi też potrafią pokazać gdzie mnie mają...

Przerzucę się chyba na coś nowego... Póki co wdzięczy się do obiektywu...

PS

Zdjęcia, które udało mi się ostatnio zrobić , samego mnie zachwyciły i sprowokowały do wspomnień...  Spokojnie... do kupna namawiać Was nie będę ;)

 

 

 

 

 

 

  

Zobacz galerię zdjęć:

To ja - ortograficzny abnegat : Wypełniasz PIT? Przekaż 1% podatku. W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904 W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 24463 Ziętarska Monika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości